niedziela, 5 stycznia 2020

HC Orlová - HK Nový Jičín B 05.01.2020 (Hokej na lodzie)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Krajská liga mužů Moravskoslezského kraje; Sezon 2019/2020.











 
HC Orlová - HK Nový Jičín B 05.01.2020 (3-6) 4-Poziom-Czechy (Hokej na lodzie)
Att: 135 H: 17:00 Cena: 35 Kc FOT MOV
Hala Zimni Stadion (Orlova)


Już nawet na hokeju szablon tego biletu zaczął mnie prześladować i tyle w temacie.

Stadion Slavii Orlova, gdzie tuż obok znajduje się...

...hokejowy Zimni Stadion.

Kasa.

Trybuny wyposażone są w krzesełka, które wyglądają jak ławki.

To moja pierwsza wizyta meczowa na tym obiekcie sportowym. Na hali jestem drugi raz o czym pisałem pod koniec tego posta - Link.


W 2019 roku nie byłem na żadnym meczu hokeja.

Niniejszy mecz to pierwsze wydarzenie sportowe w roku 2020 na jakie się udałem i od razu hokej. W poprzednim roku nie udało mi się z hasztagiem #Od100lat, czyli 100 meczów na 100-lecie PZPN. Może uda mi się z nowym wyzwaniem: #101MeczówBezPZPN. Po pięciu dniach Nowego Roku mam już pierwsze zawody na koncie.


To nie jest zepsuty termometr, ale faktycznie w środku hali temperatura była jak w lodówce. W Orłowej Zimni Stadion faktycznie jest zimni. Pomyśleć, że w halach Ocelari Trinec, czy Vitkovic panuje pokojowa temperatura. Gwoli ścisłości, na zewnątrz było zero stopni C.

Punkt kateringowy.





Z drugiej strony hali katering był nieczynny. Dla ledwo 130 widzów nie było potrzeby aby otwierać.


Po przybyciu na halę w pewnym momencie byłem tak bardzo zajęty robieniem fotek, że kiedy spojrzałem na zegar, była już prawie druga minuta meczu :P.

Gospodarze w białych koszulkach.



Młyn gospodarzy z bęben. Z tym instrumentem na mecz przybyło też parku kibiców gości.

Kibice wywiesili jedną flagę na specjalnej wyciągarce.





















Spotkanie miało ciekawy przebieg a bramki zdobywano seriami. Pierwsza tercja toczyła się pod dyktando gości, którą wygrali 2-0. W drugiej części było zupełnie odwrotnie i to gospodarze zdobyli 3 bramki. Tuż przed końcem drugiej tercji goście zdobyli jednak bramę i było 3-3. W trzeciej tercji długo był remis, ale w końcówce padły 3 szybkie gole dla gości i wynikiem 3-6 zakończył się mecz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz