sobota, 7 grudnia 2019

Slezsky FC Opava - FK Jablonec 07.12.2019

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Fortuna liga Sezon 2019/2020.
Mecz 2019: 88













Slezsky FC Opava - FK Jablonec 07.12.2019 (1-2) 1-Poziom-Czechy
Att: 2512 H: 14:30 Cena: 160 Kc  FOT MOV
Stadion v Městských sadech (Opava)


Cena za wejście wyniosła 160 Kc. Dam jednak głowę, że cena jaka była wskazana w internecie na ten mecz przed meczem była wyższa (210Kc). Kasjerka jednak coś wspominała o obniżce na ten mecz.


Przedmeczowe zwiedzanie miasta z auta, czyli podobnie jak 10 lat temu, kiedy po raz ostatni i jedyny byłem w Opavie na Slezskym. Od jakiegoś czasu przymierzałem się do ponownej wizyty, aż w końcu nadarzyła się okazja. Powodem był brak innych opcji meczowych w okolicy. Ponadto na mecz nie musiałem jechać sam, ponieważ przybrałem się z redaktorem footballsightseeing.

Na około 30 minut przed meczem byłem już w pobliżu Paintball Areny.

Ładna grafika tuż obok stadionu.


Pod trybunami nie brakowało kiełby.

Bardzo smaczna była ta opavska gięta!




Opava na żółto - niebiesko.




Grupka fanów z Jablonca.




W czasie poprzedniej wizyty w Opavie, siedziałem w okolicy wyjścia piłkarzy na boisko i był to mecz zaplecza Ekstraklasy. W dniu dzisiejszym Slezsky występuje w najwyższej lidze, ale poważnie jest zagrożony spadkiem.












W przerwie meczu nastąpiła mała zmiana trybuny, co widać na załączonym obrazku.










Młyn Opavy.




W ramce gości stał Hrubý, czyli prawie jak "Gruby na bramkę". Według słownika Hrubý to jednak nie gruby a szorstki.

Pomimo tego że mecz zaplanowano na 14:30, kończył się kiedy słońce już dawno schowało się za horyzontem.

Faworyzowani goście bez większych problemów wygrali 2-1. Bramki padały następująco: 0-1, 1-1 i 2-1. W drużynie gości cały mecz na ławce rezerwowych przesiedział Kasper Hämäläinen, znany z występów w Legii Warszawa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz