sobota, 16 listopada 2019

Gwiazda Chudów - Tempo Paniówki 16.11.2019

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Klasa A Zabrze; Sezon 2019/2020.
Mecz 2019: 83
Ground nr 438










Gwiazda Chudów - Tempo Paniówki 16.11.2019 (5-1) 7-Poziom
Att: 220 H: 13:30 Cena: 5 zł FOT MOV
Stadion Gwiazda Chudów (nowy)


Na sobotę brałem cztery opcje meczowe pod uwagę: Ustroń, Bytom (Rozbark), Buków i Chudów. Wybór padł na ostatnią miejscowość, bynajmniej nie z powodu meczu derbowego, co dopiero odkryłem dzień przed zawodami. W Chudowie byłem na meczu już dwa razy, ale nie miałem biletu z tego miejsca. Właśnie bilet był głównym powodem wizyty. Wejściówka jaką otrzymałem, była jednak bardzo mała. Jej szerokość to niecałe 5 cm. Ponadto w Chudowie powstał nowy obiekt, ale myślałem, że w miejscu starego. Na miejscu okazało się jednak, iż nowe boisko powstało obok starego i tym sposobem mogłem doliczyć nowy stadion do listy.


Derby Gminy Gierałtowice, określono mianem meczu rundy w Chudowie. W dodatku lider podejmował trzecią drużynę w tabeli.

Piłkarze rozgrzewali się na starym boisko a grali na nowym. Poszkodowani mogli być goście, ponieważ "dotknęli" murawy dopiero wychodząc na boisko przed meczem.





Nowy obiekt posiada dwie "oklepane" trybuny kryte, zbudowane z rusztowań z miejscami siedzącymi, oraz...

...jedną trybunę z miejscami stojącymi.

Tempo na zielono.









Płyta nowego boiska Gwiazdy robi wrażenie.









Pogoda tej jesieni w dalszym ciągu jest rewelacyjna.






Rozmowa w czasie meczu dwóch kibiców: - Dostał sędzia sygnał z VAR-u?
 - VAR to my.





Na nowych trybunach frekwencja jakby wydawała się mniejsza. Na meczu było jednak ponad 200 widzów.

Kibice Gwiazdy, każdą bramkę swoich pupili uczcili krótkim dopingiem.

Na meczu derbowym oczywiście nie brakowało przepychanek.








Derby miały tylko jednego bohatera w postaci drużyny gospodarzy. Początek meczu może należał do gości, ale Gwiazda szybko się pozbierała i rozpoczęła ostre strzelanie. Dopiero pod koniec meczu przy wyniku 5-0 padła honorowa bramka dla gości.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz