sobota, 6 kwietnia 2024

FK Český Těšín - TJ Petrvald na Morave 06.04.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj A1A - Krajský přebor mužu.

Mecz 2024: 18

3 mecze, 3 kraje, 1 dzień - część 1

 

 

 

 

 

FK Český Těšín - TJ Petrvald na Morave 06.04.2024  5-Poziom

Att: 260 H: 10:15 Cena: 30 Kc MOV

 

Ile jeszcze w Olzie musi przepłynąć wody, aby wprowadzono ładne bilety?

Dzisiejsza, to jest trzecia wizyta na tym stadionie, miała ważny powód. Był to bowiem pierwszy przystanek akcji pod tytułem: trzy mecze, trzy kraje, jeden dzień. Ten klucz meczowy chodził mi od co najmniej 5 lat po głowie. Identyczny cel meczowy miał naczelny portalu Jada na Szpil, który tydzień wcześniej zarzucił pomysłem na meczu w Wojnowicach. Plan był obarczonym ryzykiem spóźnienia na drugi i trzeci mecz, ale zaryzykowałem i powiedziałem, że jedziemy. Co jak co, ale z zawodowym kierowcą trzeba było zdążyć.


Na meczu bez kiełby z grilla. Były tylko parki w rohliku i zimne napoje w tym piwo i kofola.


Gospodarze w niebieskich strojach.



Równe tańce ;)




Bramkarz gości wyróżniał się wzrostem.






Niedziałająca tablica świetlna.













Stojąc obok stadionu w Czeskim Cieszynie, dostrzegłem stadion Piasta Cieszyn po remoncie. Obiekt obecnie czeka na otwarcie.





Nie było to jakieś porywające widowisko, ale nie to było najgorsze, a mianowicie wynik 0-0.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz