sobota, 30 marca 2024

LKS Wojnowice - KS Stal Kuźnia Raciborska 30.03.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: B-klasa Racibórz.

Mecz 2024: 17

 

 

 

 

 

 

 

LKS Wojnowice - KS Stal Kuźnia Raciborska 30.03.2024 (1-3) 8-Poziom

Att: 115 H: 15:00 Cena: 5 zł MOV


Moja druga wizyta w Wojnowicach, była spowodowana tym pięknym biletem. W czasie wcześniejszej wizyty, wejściówek nie było. Miała być też kiełbasa, ale jak mnie poinformował piłkarz i działacz z klubu z powodu Wielkiej Soboty, gięta została w lodówce.

Piłkarze grali dosłownie minutę, kiedy pojawiłem się na stadionie, wraz z Cfeterem i Czachą. Tam na nas już czekał dziennikarz portalu Jada na szpil.

Gospodarze na granatowo.

Prawie dwa lata temu byłem po raz ostatni na tym stadionie. Od tego czasu, obiekt zyskał jednorzędową trybunę z krzesełkami. Tuż za trybuną, wybudowano także orlik.










Trybuna kolejowa. Tym razem także nie doczekałem się przejeżdżającego pociągu ;).























Zawodnik gospodarzy Jacek Trzeciak. To były zawodnik min. Polonii Bytom i RKS Radomsko. W Ekstraklasie zaliczył ponad 100 meczów.


Pan Mateusz, czyli wspomniany piłkarz i działacz klubu, który także zapraszał mnie na mecz.






Drugi mecz tego dnia i po razu drugi nie przyniosłem szczęścia gospodarzom. Wojnowice przegrali ten mecz 1-3. Wynik zmieniał się następująco: 0-1, 1-1 i po przerwie 1-2, 1-3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz