niedziela, 2 kwietnia 2023

Polska - Niemcy 02.04.2023 (Piłka Nożna Plażowa)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu towarzyskiego Beach Soccera.









Polska - Niemcy 02.04.2023 (7-7 k.5-4) Mecz towarzyski

Piłka Nożna Plażowa (Beach Soccer)

Att: 180 H: 11:00 Cena: 0 zł MOV

Hala Fabryka Sportów (Kozłów)


Niezawodny Cfeter, przekazał mi info o tym meczu, a dokładnie dwumeczu. Nigdy na piłce plażowej nie byłem, a tym bardziej w wydaniu reprezentacyjnym i takiej okazji nie mogłem przegapić. W niedzielny poranek pojechałem więc na drugie spotkanie obu państw.

Hala Fabryka Sportów, gdzie rozegrano mecz. Obiekt znajduje się tuż obok Gliwic.



Bilety były bezpłatne i było ryzyko, że może ich zabraknąć. Dystrybucją zajmowała się stojąca tuż przy hali pizzeria. Zamówiłem sobie bilet kilka dni wcześniej. Na miejscu okazało się, że i tak nikt ich nie sprawa i można spokojnie wchodzić. Poprosiłem jednak o bilet na pamiątkę. Otrzymałem dwa, także z poprzedniego dnia.

Wejście na halę.



Przedmeczowa rozgrzewka.






Widzom ograniczała widoczność wysoka siatka.



Beach Soccer raczej kojarzył mi się z grą na wolnym powietrzu i to przy morzu. Nie sądziłem, że przepisy pozwalają na grę na hali, no ale z drugiej strony co to za różnica. Niniejsze boisko w hali jest jakby wciśnięte wzdłuż szerokości obiektu. Porównałem filmiki z Mistrzostw Świata i niniejszej transmisji i na oko boisko w Kozłowie, według mnie spełnia wymiary.

Chyba najbardziej znana postać polskiej drużyny. Z numerem 11 Witold Ziober, syn Jacka, byłego reprezentanta w tradycyjnej odmianie piłki nożnej. Tutaj link do bramki na 1-1, autorstwa tego zawodnika.









Trybuna szczelnie się wypełniła. Łącznie było niemal 200 kibiców.

Polska na czerwono.

Dwa w jednym.



Toczącej się grze ciągle towarzyszyła skoczna muzyka i żywiołowy spiker. Jak wiadomo Beach Soccer bez muzyki nie istnieje. Czynnik ten decyduje iż, bardzo ciekawa jest ta odmiana piłki, która także przypadła mi do gustu.








W czasie gry, jakżeby inaczej, zawodnicy często popisywali się przewrotkami. Często na bramkę strzelali także bramkarze. Gola zdobył nawet bramkarz niemiecki, a bramka jest na moim skrócie filmowym.












Nie trzeba było się domyślać, iż mecz reprezentacji był sporym wyróżnieniem dla Kozłowa. Szkoda tylko, iż mecz A-klasy Ruchu Kozłów zaplanowano dokładnie na tę samą porę. Trochę dla mnie to niezrozumiałe.


Banery reklamowe świadczą o tym, iż PZPN chyba poważnie traktuje Beach Soccer.









Mecz trwał 3 razy po 12 minut czystej gry. W tym czasie wynik zmieniał się jak w kalejdoskopie. Raz prowadzili Niemcy, raz Polacy. Ostatecznie mecz po 36 minutach, zakończył się wynikiem 7-7, a dogrywka także nie przyniosła rozstrzygnięcia. W rzutach karnych lepsi byli Polacy.











Cały mecz obserwowała ekipa TVP Katowice.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz