niedziela, 16 kwietnia 2023

LKS Grzegorzowice - Naprzód 37 Krzyżkowice (Pszów) 16.04.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: B-klasa Racibórz. Sezon: 2020/2021.

Mecz 2023: 19

 

 

 

 

 

 

LKS Grzegorzowice - Naprzód 37 Krzyżkowice (Pszów) 16.04.2023 (1-3) 8-Poziom

Att: 100 H: 14:00 Cena: 5 zł MOV 


Po niemal dwóch latach, ponownie pojawiłem się na domowym meczu LKS Grzegorzowice. Powodem była chęć zdobycia wejściówki, co mi się udało. Co ciekawe, pojechałem ponownie dokładnie na ten sam mecz, co odkryłem dopiero w domu.




Gospodarze na czerwono-czarno.

Gospodarze, czyli popularni Grigo.











Punkt sprzedaży piwa, wraz z klientami. ;)


























Już na samym początku meczu goście prowadzili 1-0 (gol na filmie). W drugiej połowie gospodarze zdobyli bramkę na 1-2, po strzale z rzutu wolnego. Ta bramka też jest na filmie. Była to odchodząca piłka w kierunku dalszego słupka bramki. Bramkarz jednak nie poradził sobie z tym strzałem. Mecz ostatecznie wygrali goście 1-3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz