niedziela, 2 kwietnia 2023

KS Szczerbice - Żar Szeroka (Jastrzębie Zdrój) 02.04.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: B-klasa Racibórz
Mecz 2023: 14

 

 

 

 

 

 

 

KS Szczerbice - Żar Szeroka (Jastrzębie Zdrój) 02.04.2023 (2-2) 8-Poziom

Att: 45 H: 16:00 Cena: 0 zł MOV 


Po meczu Polska - Niemcy w Beach Soccera, koniecznie chciałem tego samego dnia obejrzeć mecz piłki nożnej w tradycyjnej odmianie. Wybór padł na Szczerbice, o które zahaczyłem w drodze do domu. Byłem w tej miejscowości już na meczu, ale chciałem sprawdzić, czy obecnie są bilety. Niestety biletów nie było.



Zastanawia mnie fenomen posiadanego oświetlenia klubów B, a nawet C-klasy. W czasie poprzedniej wizyty klub ze Szczerbic miał stare lampy, ale miał. Dzisiaj zastałem nowe lampy led i to na sześciu masztach w około boiska. Z kolei mój klub z ligi okręgowej, może tylko pomarzyć o takim rarytasie.

Gospodarze na biało-niebiesko.










Był początek kwietnia, a na meczu strasznie wymarzłem. Nie dało się wystać momentami.


















Ta fotka zyskała sporo polubień i śmieszków na facebooku ;).



Nieoczekiwanie, najpierw na prowadzenie wyszli goście, po zaskakującym strzale głową. Kolejne dwa trafienia należały jednak do gospodarzy. Ostatnie słowo należało do gości. Po pięknym strzale z wolnego, Żar doprowadził do remisu 2-2 (link) i takim wynikiem zakończył się mecz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz