środa, 6 lipca 2022

Norwegia U-19 (Kobiety) - Francja U-19 (Kobiety) 06.07.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: UEFA Women's U-19 Championship Czech Republic 2022 - Semifinal.

Mecz 2022: 57

 

 

 

 

 

 

Norwegia U-19 (Kobiety) - Francja U-19 (Kobiety) 06.07.2022 (1-0)

UEFA Women's U-19 Championship Czech Republic 2022 - Semifinal

Att: 1112 H: 17:30 Cena: 60 Kc MOV

Stadion Mestsky (Karvina) 


Tym razem w kasie otrzymałem kolorowy wydruk biletu.


Po zakończeniu fazy grupowej, przyszła pora na półfinały. Pomimo tego, że w poprzednich trzech meczach na których byłem, dwukrotnie widziałem Norweżki, to chciałem aby znowu zagrały w Karwinie. Los był szczęśliwy i na moją ulubioną drużynę w turnieju nie musiałem jechać do Opavy.



Norwescy kibice.







W dwóch pierwszych meczach Norweżki zagrały w swoich tradycyjnych strojach. Tym razem wystąpiły jednak w rezerwowym, ale i pięknym trykocie.









Po raz pierwszy na meczu Norweżek w Karvinie, dopingiem wspierali ich fani z Hlucina.








Julie Jorde.

Selma Pettersen .








8. Irene Dirdal  10. Cathinka Tandberg




Po raz pierwszy w czasie tego turnieju, frekwencja w Karwinie przekroczyła tysiąc widzów.






19. Synne Brønstad



Wchodzą na boisko: 14. Guro Røn oraz 15. Oda Johansen.






Oda Johansen.








Nieco wymęczone zwycięstwo Norweżek, ale to one awansowały do finału. Jedyna bramka meczu padła w drugiej połowie, a było to samobójcze trafienie Francuzek. Po bramce na 1-0 Francuzki miały kilka dogodnych sytuacji, takich jak trafienie piłką bramkarki w twarz z odległości kilku metrów.




Na pierwszym planie szczęśliwa trenera młodych Norweżek, czyli Hege Riise. Dla reprezentacji Norwegii zdobyła 58 bramek w 188 meczach! Hege to także mistrzyni świata z 1995. Dodać należy, iż w finale przeciwko Niemkom zdobyła pierwszą bramkę. Norwegia wtedy zdobyła swój jedyny tytuł mistrzyń świata - Link.


Po meczu radości Norweżek nie było końca.








Od lewej: Oda Johansen, Casandra Lüthcke, Maria Fink.

Dziewczyny z chęcią podchodziły do kibiców. Na pierwszym planie Selma Løvås.

Od lewej: Cathinka Tandberg, Iris Omarsdottir, Irene Dirdal, Selma Pettersen, Oda Johansen.

Nr 9 Iris Omarsdottir, Nr 19 Synne Brønstad.

Nr 5 Selma Løvås.


Po meczu czas dla mnie znalazła Oda Johansen (nr 15) z którą zrobiłem sobie zdjęcie na pamiątkę (obok Selma Pettersen). Ta sama zawodniczka zdobyła jedyną bramkę w meczu grupowym Norwegia - Szwecja, który dał awans Norweżkom do półfinału. Dodać należy, iż był to awans rzutem na taśmę. Co do Ody to dopiero 17-latka. W składzie Norweżek była jedną z trzech zawodniczek w tym wieku.


W ciągu 10 dni byłem na 4 meczach w Karvinie na tym stadionie. Oczywiście wszystkie w ramach Euro kobiet. Tym sposobem widziałem komplet meczów Euro w tym mieście. Jeżeli chodzi o rok 2022, to była już moja siódma wizyta na Miejskim w Karvinie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz