sobota, 9 listopada 2019

FC Predni Kopanina (Praga) - FC Zlicin (Praga) 09.11.2019

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Hl. město Praha Prebor Muzu; Sezon 2019/2020.
Mecz 2019: 82
Ground nr 437










FC Predni Kopanina (Praga) - FC Zlicin (Praga) 09.11.2019 (3-2) 5-Poziom-Czechy
Att: 70 H: 14:00 Cena: 20 Kc FOT MOV
Stadion FC Predni Kopanina


Gospodarze reprezentujący piątą ligę zaskoczyli mnie pięknym biletem.

Po meczu Slavoja Vysehrad miałem niecałe dwie godziny, aby dojechać do Predniej Kopaniny. Czekały mnie dwie przesiadki i do końca nie byłem pewny, czy zdążę. Na szczęście poszło gładko, gdyż na miejsce dojechałem na godzinę przed zawodami.


Z przystanku autobusowego na stadion nie było daleko. Trzeba było skręcić w lewo za widocznym kościołem św. Marii Magdaleny.



Wejście na stadion FC Predni Kopanina, albo jak kto woli Stadion u Drahusky.


Na budce biletowej widniał napis mniej więcej taki, iż nim bramkarz gości się rozgrzeje to już ma piłkę w siatce.


Były trzy powody aby odwiedzić klub gospodarzy:
👉 Chciałem sprawdzić, czy w grze Kopaniny dominuje kopanina.
👉 Atrakcją w oglądaniu meczu są samoloty.
👉 Klub posiada oryginalną trybunę.

Barwy i logo klubowe jakby podobne do Dumy Katalonii.

Stadion posiada bardzo wąskie drogi dojścia...

...na trybuny.



Mecz się jeszcze nie zaczął, a na tablicy świetlnej była 90 minuta i wynik 4-0. Samoloty podchodziły do lądowania obok stadionu średnio co około 5 minut.

Klubowy program miał aż 16 stron.

Ural Airlines, KLM, Turkish Airlines, Aerofłot. Samolotów do wyboru do koloru.


Bramek bez liku.

W tle lotnisko Vaclava Havla (PRG).


Gospodarze na niebiesko-czerwono.

Swiss Air  Reg. HB-JCK, załapał się na początek meczu, czyli Wielkich Derbów zachodniej Pragi.
















Kamerka była podpięta pod laptop z netem. Mecz mógł być transmitowany w internecie.




W jednej z akcji oberwałem kawałkiem błota z butów jednego z zawodników.







W przerwie odbyło się losowanie nagród na podstawie numerów biletów. Odniosłem wrażenie, że wygrywali znajomi znajomych.

W klubowej knajpie wisiały takie o to pamiątki. Sam wystrój knajpy, bardziej przypominał już raczej restaurację.


Kiełba była jak najbardziej na poziomie.



Stadion odwiedziło wcześniej wielu...

...groundhopperów.

Po ciekawym i szybkim meczu, gospodarze wygrali 3-2 a dwie bramki są dostępne na moim filmie. Wynik zmieniał się następująco: 0-1, 1-1, 2-1, 3-1. Po przerwie padła tylko jedna bramka tj. dla gości na 3-2. Było to raczej wyrównane spotkanie. Ponadto pewna zagadka została rozwiązana. Stwierdzić należy, iż Predni Kopanina to nie jest wcale taka Kopanina jak można się domyślać. Był to mój ósmy zaliczony stadion w Pradze.

Po meczu szybko dotarłem na dworzec główny (autobus 312, zielona i czerwona linia metra).

Przed godziną 19 wyruszył opóźniony o 40 minut mój pociąg linii Leo Express. Tak samo jak w przypadku porannego pociągu Regio Jet, bilet kupiłem w internecie, za niecałe 30 zł, na około 3 tygodnie przed wyjazdem. W Ostravie byłem po 22, a w domu o 23. Dwumeczowy wyjazd zamknąłem prawie w 21 godzinach.

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń