sobota, 18 maja 2019

Ślązak Bycina - Tempo II Paniówki 18.05.2019

Fotorelacja wraz z opisem z meczu C-klasa Zabrze Sezon: 2018/2019.
Mecz 2019: 28
Ground nr: 411












Ślązak Bycina - Tempo II Paniówki 18.05.2019 (3-0) 9-Poziom
Att: 50 H: 17:00 Cena: 0 zł FOT MOV
Stadion Ślązak Bycina


Przed wyjazdem do Byciny trzeba było coś zjeść. Jakie było moje zdziwienie, kiedy na produkcie zwanym pizzą, była nazwa piekarni z... Byciny :).

No i już w Bycinie. Do przyjazdu skłoniła mnie ładna nazwa klubu jak i samej miejscowości.

Jak na C-klasowca, plakat meczowy przy wejściu na obiekt, wyglądał rewelacyjnie. Do tego tuż obok wisiał terminarz na całą rundę.

Na terenie obiektu dominują...

...loga klubowe i nazwy klubowe.


Po przyjechaniu na miejsce, zastałem jakieś zawody szkolonych psów. Ich właściciele, przyjechali z czworonogami fajnymi autami min. na czeskich i warszawskich rejestracjach.



Trybuna kryta jak na C-klasę daje radę i co najważniejsze...

...filary nie zasłaniają widoku. Z tej strony brakuje jedynie schodów do drugiego rzędu krzesełek.



Płyta boiska nie była do końca skoszona.

Mecz nie był biletowany.

Ślązak na żółto.














W czasie meczu, jeden z rezerwowych Byciny, miał swoje obowiązki.

Podobał mi się obiekt w Bycinie. Można było wykonać kilka fajnych zdjęć aparatem. Ujęcie pierwsze i nie ostatnie.










Fajne ujęcie nr 2.

Fajne ujęcie nr 3.

Fajne ujęcie nr 4.



Fajne ujęcie nr 5.




Mecz zasłużenie wygrali gospodarze 3-0. Dwa pierwsze gole to takie typowe jakie padają w najniższych ligach. Pierwsze trafienie to strzał z 10 metrów w kierunku bramkarza, który nie zdołał złapać futbolówki. Drugi gol to wepchnięcie piłki do bramki z najbliższej odległości. Bramka na 3-0 to piękne trafienie zza pola karnego. Co ciekawe po każdym golu, z głośników wydobywała się taka znana podniosła nuta z dużych stadionów. Po tym meczu odkryłem, iż już tylko 7 obiektów brakuje mi, gdzie swe mecze rozgrywają seniorskie drużyny podokręgu Zabrze. Do tej pory mam zaliczone dwa pełne podokręgi tzn. skoczowski i rybnicki.

1 komentarz:

  1. Cześć. Przeglądam Twojego bloga i fajnie by bylo gdybyś ustawił jakoś wersję mobilną, żeby można przeglądać w telefonie. To taka tylko uwaga. Poza tym wszystko swietne:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń