sobota, 10 października 2015

KS Świerklany - LKS II Bełk 10.10.2015

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 8 kolejki: Klasa C 2015/2016, grupa: Rybnik.












KS Świerklany - LKS II Bełk 10.10.2015 (0-2) 9-Poziom 
Att:7 H:15:30 Cena: 0zł FOT MOV
Stadion OR MOSiR Żory-Rój


KS Świerklany istnieje od 2013 roku. Seniorzy do rozgrywek ligowych przystąpili dosyć nietypowo, bo od rundy wiosennej sezonu 2014/2015, gdzie wszystkie mecze rozegrali na wyjeździe. Dopiero od obecnego sezonu swoje mecze rozgrywają także u siebie, a ich domem zostały okoliczne Żory w dzielnicy Rój.


Mecz nie był biletowany.

Gospodarze na czerwono - czarno.

Stadion to prawdziwa żorska Maracana. Dla przypomnienia, w tym mieście jest także żorska La Bombonera - Link. :P






W różnych fragmentach pierwszej połowy, mecz oglądało od 4 do 7 widzów. Na początku drugiej połowy okazało się, iż na trybunach pozostałem tylko ja. Około 70 minuty doszedł drugi kibic. Oficjalnie przyjąłem jednak siedmiu widzów na meczu. Tym sposobem wyrównałem rekord z Budapesztu oraz pobiłem Polski rekord (także w Żorach) jeżeli chodzi o liczbę widzów in minus. 








Obiekt posiada oryginalne ławki rezerwowych, których dachy służą jako balkony dla widzów.













Odległość od boiska do trybuny za bramką jest chyba taka sama jak na Stadionie Śląskim, czyli duża.

Jeżeli ktoś pojedzie na wczasy autostradą A1 do Chorwacji, to może śmiało stanąć na poboczu i podejść na mecz KS-u. Na ten mecz jechałem właśnie autostradą, od strony Gliwic i kiedy mijałem stadion, nawigacja wskazywała do celu... 6 km :). Z drugiej strony obiektu znajduje się natomiast odkryty basen.







W oddali rezydencja sędziego. Piłkarze natomiast przebierali się w pawilonie basenowym.



W wielu miejscach na płycie były ubytki jeżeli chodzi o trawę. Jak dla mnie nie był to problem, ponieważ trafił mi się duży obiekt i to w mojej bliskiej okolicy, na którym byłem pierwszy raz. Dodam, iż na bieżąco zaliczam w czasie meczu moje okoliczne stadiony, które niespodziewanie zostały zgłoszone do rozgrywek (tak jak w tym przypadku), lub gdy zostały wybudowane jako nowe.




Jedyne miejsca siedzące na stadionie są za razem miejscami z ograniczoną widocznością.

Mecz jakoś nie porywał swoim poziomem, ale chociaż utkwiły mi w pamięci dwie przepiękne solowe akcje drużyny gości. Nie zakończyły się jednak zdobyciem bramki. Przez całe spotkanie przewagę mieli goście, ale do przerwy bramek nie było. W drugiej połowie w końcu potwierdzili swoją dominację golami. Wynik końcowy 0-2. Tabela: 10 i 2 (11 zespołów).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz