poniedziałek, 18 marca 2013

MFK Karvina - Bohemians 1905 Praga 17.03.2013

Karvina w tym sezonie jest drużyną broniącą się przed spadkiem natomiast Bohemians 1905 zajmuje obecnie pierwszą pozycję w tabeli i prawdopodobnie powróci do czeskiej ekstraklasy. Chociażby z tego powodu mecz zapowiadał się ciekawie.









MFK Karvina - Bohemians 1905 Praga 17.03.2013 (0-0) 2-Poziom-Czec​hy  
Att:866 H:15.00 
Cena:30Kc  
FOT MOV
Stadion Mestsky (Karvina)



Przed meczem.


Kibice Karviny, którzy prowadzą doping, przenieśli swój młyn na trybunę krytą.

W barwach obu drużyn dominuje kolor zielony jednak ciężko było tego dnia znaleźć na strojach piłkarzy takie właśnie barwy. Karvina wystąpiła w białych koszulkach.

Prawie nic nie widać ale pierwsza połowa zakończyła się wynikiem 0-0, druga z resztą też.

Była kiełba, było piwo. Tak na marginesie kiełbasa była droższa niż bilet na mecz.

Zabawa konkurs w przerwie spotkania.

Podczas mojej poprzedniej wizyty na meczu Karvina-Bohemians 1905 było o wiele więcej prażan, którzy zaprezentowali także pirotechnikę. Tym razem trochę się zawiodłem po tym co zobaczyłem.

Na końcówkę meczu wszedł na boisko Polak Jakub Legierski (MFK Karvina) co zauważyłem dopiero w domu. Przede wszystkim jednak liczyłem, że w meczu wystąpi inny Polak w tej drużynie... Mariusz Sobala.

Skromna oprawa miejscowych.

Dwa słowa o atrakcyjności przebiegu spotkania. Mecz był nudny jak flaki w oleju, zresztą nie pierwszy raz  w Karwinie. W zasadzie nie wiem co mnie ciągnie do tego miasta na mecze. Chyba odległość i wysoki poziom rozgrywkowy.

Na meczu spotkałem Pana Lesława, który prowadzi stronę mecze mecze:
Po dwóch latach odkryłem iż na meczu był jeszcze brucki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz