sobota, 6 maja 2023

UNIE Hlubina (Ostrava) - FK Novy Jicin 06.05.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj Divize F (A2F).

Mecz 2023: 27

 

 

 

 

 

 

 

UNIE Hlubina (Ostrava) - FK Novy Jicin 06.05.2023 (2-0) 4-Poziom

Att: 250 H: 16:30 Cena: 50 Kc MOV 


Po pięciu latach, po raz drugi zawitałem do ostravskiej Hlubiny. Tym razem liczyłem na zdobycie tego pięknego biletu, oraz musiałem sprawdzić jak prezentuje się wyremontowany stadion. Ponadto w czasie pierwszej wizyty, byłem tylko na drużynie rezerw tego klubu.

Baner z terminarzem meczów.

Stadion po modernizacji ma bardzo ciekawą elewację.




Gadżety klubowe w sprzedaży.

Dojście na trybunę.



Ogólnie obiekt prezentował się bardzo nowocześnie. Nie rozumiem tylko, dlaczego WC było zamknięte i trzeba było iść do pobliskiej knajpy (na zdjęciu po prawej).







Gospodarze w czerwonych koszulkach.










Widzów doliczyłem się 250, czyli więcej niż na niedawnym meczu Ekstraklasy cypryjskiej, na którym byłem.



Klasyk klasyków.














Stadion Hlubiny słynie z tego widoku, który obecnie jest także na bilecie.


Zakup biletu uprawniał do otrzymania programu meczowego. Każdy program miał swój numer, który był potrzebny do losowania nagród, oraz uczestnictwa w konkursie strzałów na bramkę.

Pomieszczenie pod trybuną.






Trybuna z której oglądałem pierwszą połowę.










Jeden z czeskich kibiców miał bluzę z polskim przesłaniem.








Pomimo tego, że w meczu spotkali się sąsiedzi w tabeli, przewagę mieli gospodarze, ale długo kibice nie widzieli gola w tym meczu. Bramka padła w drugiej połowie, po strzale w dalszy słupek z bliskiej odległości od bramki. Drugie trafienie padło z rzutu wolnego. Co ciekawe, jeden z kibiców Hlubiny, kilkukrotnie szyderczo ostrzegał bramkarza gości, aby pilnował krótszego słupa i tam właśnie posłał piłkę strzelec gola. Wynik końcowy: 2-0.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz