niedziela, 7 maja 2023

Sokol Hať - UNIE Hlubina B (Ostrava) 07.05.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Moravskoslezský kraj CANIS I.B třída mužů sk. B.
Mecz 2023: 28


 

 

 

 

 

 

Sokol Hať - UNIE Hlubina B (Ostrava) 07.05.2023 (0-3) 7-Poziom

Att: 150 H: 16:30 Cena: 30 Kc MOV

 


W 2017 roku, byłem w Hat na meczu, ale ten rok przebiega u mnie głównie pod znakiem powtórek biletowych. Niestety klub oferuje w dalszym ciągu bilety związkowe. Dopiero w domu dokładnie sprawdziłem, iż ładny bilet kolorowy, którego zdjęcie posiadam, jest sprzed co najmniej... 6 lat!

Nie pierwszy raz mi się to zdarzyło i to miało miejsce i w czasie tego wyjazdu, iż jedna z optymalnych tras na stadion prowadziła w ten sposób, iż 3 razy wjeżdżałem do Czech. Na zdjęciu pierwszy powrót do Polski w Chałupkach, a kolejny powrót był w Rudyszwałdzie.


Od czasu mojej poprzedniej wizyty, budynek klubowy został odnowiony i zyskał napis w postaci nazwy klubu. Przyznać trzeba, iż genialnie to wyglądało.



Reklama jakiegoś sklepu, rozdawana wraz z biletem, która uprawniała do losowania nagród.



Na pierwszym planie ławeczka stadionowa, a nieco dalej furtka, przez którą mieszkaniec domu, może przejść z domu na stadion i to za darmo.

Prawdopodobnie pierwszy raz mi się tak zdarzyło, abym jednego weekendu widział pierwszą i drugą drużynę danego klubu. Tutaj mowa o UNIE Hlubinia. Na meczu rezerw pojawili się nawet kibice klubu (zdjęcie).

Oryginalne wejście na trybunę.




Gospodarze na żółto-niebiesko.


Rzepak o tej porze roku, już dodaje uroku meczom w tej części Czech.

















Skandalem był brak cateringu. Czynna była jedynie knajpa.













Na meczu bardzo dokuczało zimno a był maj! Chodziłem więc tam i z powrotem, dla rozgrzania się.

Goście nie mieli większych problemów z przedostatnim w tabeli Sokolem. Pierwsza bramka padła w sytuacji sam na sam z bramkarzem i strzale po ziemi. Ja nagrałem trzecie trafienie na 0-3 - Link. Takim wynikiem zakończył się mecz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz