sobota, 30 lipca 2022

FK Trinec - MFK Karvina 30.07.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Fortuna Narodni liga.
Mecz 2022: 67








FK Trinec - MFK Karvina 30.07.2022 (0-3) 2-Poziom

Att: 1162 H: 10:15 Cena: 100 Kc MOV

Stadion Rudolfa Labaje (Trinec)


Po 12 latach przerwy, po raz trzeci wybrałem się na stadion Rudolfa Labaje, gdzie mecze rozgrywa FK Trinec (wcześniej Fotbal Trinec). Wtedy także drużyną gości był klub MFK Karvina. Klub ten jest spadkowiczem z czeskiej Ekstraklasy i byłem ciekawy jak odnajdzie się w nowych realiach. Los chciał, iż drużyna z Karviny już w pierwszej kolejce, pojechała na najbliższy wyjazd w lidze. Co do biletu, to na przestrzeni lat, wielkość i kolorystyka nie uległa gwałtownym zmianom. Cena natomiast wzrosła dwukrotnie.

Budynek klubowy za jedną z bramek. Z lewej nieco widać trybunę krytą.

Był to mecz derbowy to i kolejki były do kasy. Ostatni widzowie wchodzili około 15 minuty meczu. Kątem ucha usłyszałem nawet, iż biletów zabrakło i były dostarczone chyba jakieś dodatkowe.


Strefa VIP i poduszki pod cztery litery.



Flagi gospodarzy.



Sektor gości.


Katanka niczym kibica z Bundesligi.

Gospodarze na czerwono - biało.


























Leżący tuż obok Stadion Na Lesni, zaliczyłem 3 lata temu - Link. Na obiekcie Rudolfa Labaje, przed 2-3 domowe mecze trwała akurat wymiana murawy.

W kiblu napotkałem na wlepki groundhopperów.

W przerwie mocno się rozpadało i musiałem wrócić...

...na miejsce pod dach, gdzie byłem w czasie pierwszej połowy. W ogóle to w ten weekend ma padać cały czas.







Ręcznik Barcelony z pewnością ochroni przed deszczem.

Na przestrzeni lat w zasadzie nic się nie zmieniło na tym stadionie jeżeli chodzi o wygląd stadionu i fajność meczu. Ogólnie czułem się jakbym się cofnął w czasie.

Karvina nieźle weszła w sezon i pewnie wygrała 3-0. Wygrana w 100% zasłużona.

To była moja czwarta wizyta na domowym meczu Trzyńca. Co ciekawe, dwukrotnie drużynami gości były kluby MFK Karvina, oraz FC Hradec Kralove.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz