sobota, 9 lipca 2022

Banik Ostrava - MŠK Žilina 09.07.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu sparingowego.

Mecz 2022: 58

 

 

 

 

 

 

 

Banik Ostrava - MŠK Žilina 09.07.2022 (1-3) Sparing 

Att: 950 H: 11:00 Cena: 70 Kc MOV

Stadion Dukla (Havirov)


Bilet fajny jak na sparing, ale cena nieco kosmiczna ;). W przeliczeniu było to około 13 zł za wstęp.

Tego dnia meczem numer jeden był dla mnie finał Euro kobiet Under-19 w Ostravie. Chciałem znaleźć jednak jakiś poranny przedmecz i udało mi się lepiej niż myślałem. W meczu sparingowym spotkały się znane kluby i w dodatku było to sparing międzynarodowy. W dodatku mecz zaplanowano na pięknym stadionie Dukla w Hawierzowie.



Stadion Dukla.


Pan ze sztabu Banika o oryginalnym wyglądzie.

Z tego balkonu to chyba za dużo nie było widać.


Banik na niebiesko-biało.




Młyn Banika utowrzyli fani z Hawierzowa, których przecież nie brakuje w tym mieście.















Na mecz pofatygowało się niemal tysiąc widzów, co jest bardzo dobrą liczbą.


Jedna ławka rezerwowych rozszerzona a druga z pięterkiem ;).







Do punktu kateringowego tworzyły się duże kolejki. W tej na zdjęciu doliczyłem się 70-ciu osób.










W drugiej połowie gospodarze odpalili nieco pirotechniki.




Wynik końcowy 1-3 i moim zdaniem sprawiedliwy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz