sobota, 11 grudnia 2021

REDWOOD STELA Cieszyn - BS Polonia Bytom 11.12.2021 (Koszykówka)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Trzeciej Ligi koszykówki sezon: 2021/2022.

 

 

 

 

 

REDWOOD STELA Cieszyn - BS Polonia Bytom 

11.12.2021 (78-119) 4-Poziom Koszykówka Att: 30 H: 14:00 Cena: 0 zł MOV

Hala UŚ (Cieszyn)


Hala znajduje się przy ulicy Paderewskiego. Ja jednak proponuję każdemu zainteresowanemu, aby podejść lub podjechać od strony ulicy Kołłątaja. Tam bowiem znajduje się wejście, którego początkowo nie mogłem znaleźć.


Niepozorne wejście na obiekt.

Obiekt posiada tylko jedną trybunę i to na długość tylko 3/4 boiska.

Klub koszykarski i galeria handlowa z Cieszyna nosi nazwę Stela. W tutejszej gwarze oznacza to po prostu "stąd".

Gospodarze na biało.


Na widowni było mało osób. Spokojnie można było zastosować reżim sanitarny :P :D.

























W czasie meczu nagrałem rzadko spotykaną sytuację. Kiedy goście próbowali wznowić grę pod koszem Cieszyna, zawodnik zamiast podać piłkę do jednego ze swoich kolegów, obił plecy zawodnika z numerem 7. Piłka wróciła do koszykarza z Bytomia, po czym rzucił za 2 punkty.















Był to mój czwarty oficjalny mecz koszykówki na którym byłem, ale dopiero pierwszy w którym chociaż jedna z drużyn przekroczyła 100 punktów. Mecz od początku toczył się pod dyktando bytomian. W pierwszej kwarcie zaobserwowałem prowadzenie rzędu grubo ponad 20 punktów. W pewnym momencie kiedy goście prowadzili chyba ponad 30 punktami, gospodarze ostro wzięli się do roboty. Udało im zbliżyć się na 8 punktów, ale skończyło się dramatycznie co widać na tablicy. Goście wygrali różnicą 41 punktów.



Było o nietypowym rzucie za 2 punkty to jeszcze wspomnę o innej nietypowej sytuacji. W pewnym momencie, kiedy jedna z drużyn wznowiła grę, dopiero po kilku sekundach sędziowie włączyli czas.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz