sobota, 18 grudnia 2021

Piast Gliwice - Stal Mielec 18.12.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Ekstraklasa. Sezon: 2021/2022.
Mecz 2021: 83
 

 

 

 

 

 

 

 

Piast Gliwice - Stal Mielec 18.12.2021 (1-1) 1-Poziom

Att: 2419 H: 12:30 Cena: 30 zł MOV

 

Tego weekendu nie było żadnych innych meczów w okolicy, więc wybór był oczywisty (czeska Ekstraklasa tylko dla posiadaczy karnetów). Co do dalszych moich wyjazdów przyjdzie czas, ale jeszcze nie tym razem.

Świat jest mały. Na mecz nie umawiałem się z red. Trzi Rogi Elwer a zupełnie przypadkiem kupił bilet tuż obok mojego miejsca.







Przedmeczowe przeglądanie piłkarskiego fejsbuszka :P.

Piast na niebiesko. Z kolei przede mną siedziały dwie pary młodych kibiców z Mielca. Ich radości po bramce nie dało się nie zauważyć.



Sędzia Daniel Stefański, mąż sędzi A-klasowej Karoliny Bojar.


Mecz rozegrano równo w setną rocznicę pierwszego meczu Reprezentacji Polski.

Fani gości.


Tak późno bo osiemnastego dnia grudnia, nie kończyłem jeszcze roku meczem.

Stadion wypełnił się w 1/4. Obecnie wytyczne są takie, że na stadionie może być zajętych 30% miejsc, ale nie dotyczy to zaszczepionych.


Mecz zakończył się sprawiedliwym wynikiem 1-1. Wyrównanie dla gości padło po katastrofalnym błędzie zawodnika Piasta.

Był to mój mecz nr 83 w tym roku i ostatni. Po raz trzeci kończyłem rok meczem w Gliwicach. Była to także moja 85 wizyta na meczach Ekstraklasy.

Na koniec prezenty jakie otrzymałem na święta. Dwie książeczki z lewej otrzymałem niedawno od wspomnianego Trzi Rogi Elwer, natomiast książkę z prawej w dniu meczu od Dusza Pisarza.

 

1 komentarz: