sobota, 19 czerwca 2021

Metal Węgierska Górka - Spójnia Zebrzydowice 19.06.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Liga okręgowa śląska VI - I (Skoczów-Żywiec) (grupa spadkowa) Sezon: 2020/2021.

Mecz 2021: 26

Ground nr 464.

 

 

 

 

 

 

Metal Węgierska Górka - Spójnia Zebrzydowice 19.06.2021 (2-1) 6-Poziom

Att: 50 H: 16:00 Cena: 5 zł MOV 


Bilet u góry to wejściówka sprzedawana w czasie meczu. Niestety w żaden sposób nie można wywnioskować, iż jest właśnie z Węgierskiej Górki. W przerwie meczu dostałem od gospodarza kilka biletów jak u dołu zdjęcia. Widać jakie kiedyś były ładne i to w A-klasie!

W oddali stadion a obok niego kładka z kłódkami na rzecze a w niej...

...kibice relaksujący się przed meczem :P.






Zdecydowanie lepszy ten stadion po lewej stronie :P.

Gospodarze na żółto-czarno.





W oddali wspomniana kładka.












Te wysokie tuje, zrobiły fajny efekt na zdjęciu.


Tego dnia większym wzięciem cieszyła się trybuna zacieniona. Ogólnie widzów było około 50-ciu.


Gdzieś to już widziałem :P.


W Węgierskiej Górce w klubowym budynku w TV...

...leciał akurat mecz Węgier na Mistrzostwach Europy :P.


Wspomniany bilet bez żadnych danych klubowych w tym pieczątek. Musiałem więc zrobić zdjęcie na tle stadionu.












W przedostatniej kolejce, będący już od jakiegoś czasu pewni utrzymania w okręgówce goście z Zebrzydowic, przyjechali do Węgierskiej Górki. Miejscowi tj. drużyna Metalu, nie jest jeszcze pewna swojego bytu i będący przez to lepiej zmotywowani, wygrali ten mecz. Wynik zmieniał się następująco: 1-0, 1-1 (gol na filmie z karnego), 2-1. Spójnia mogła doprowadzić do stanu 2-2, lecz goście nie wykorzystali karnego (film).

Było to 41-ty stadion na którym widziałem drużynę Spójni w czasie oficjalnego meczu na wyjeździe. Patrząc na obecny skład ligi, odwiedziłem już wszystkie stadiony w czasie wyjazdowego meczu zebrzydowian.

Po meczu nie wracałem do domu, ponieważ miałem hotel w Szczyrku, gdzie zobaczyłem zremisowany 1-1 mecz Polski z Hiszpanią na ME. Następnego dnia było kilka pomysłów na mecz tj. Sopotnia + Bystra, ew. Mitech Żywiec (kobiety) na Sole, lub Rekord II. Zważywszy na fakt, że był to rodzinny wypad i z uwagi na upał, zrezygnowałem z meczów. W Szczyrku natrafiłem natomiast na zawody...

...skoków narciarskich tj. Inauguracja Letniego Lotos Cup. Obejrzałem tylko początek zawodów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz