sobota, 15 lutego 2020

MFK Karvina - FC Fastav Zlín 15.02.2020

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Fortuna liga Sezon 2019/2020.
Mecz 2020: 4













MFK Karvina - FC Fastav Zlín 15.02.2020 (2-0) 1-Poziom
Att: 2648 H: 14:30 Cena: 120 Kc FOT MOV
Stadion Mestsky (Karvina)



Po meczu na Kovonie miałem 45 minut, aby przedostać się na kolejny mecz w Karvinie. Tym razem był to mecz pierwszej wiosennej kolejki czeskiej Ekstraklasy.



W sklepie klubowym.



Kiełba niestety z wody.

Nowe nabytki Karviny jak i odchody tj. ci co odeszli zimą z klubu.

Ten mecz był czwartym jaki widziałem w Karvinie w przeciągu tygodnia. Pierwszy z nich widziałem na obiekcie ze zdjęcia, gdzie w oddali widać bramkę. Wcześniej były to dwa sparingi MFK Karvina B oraz hokej Byci Karvina.

Była to moja 29 wizyta na tym stadionie w tym 13 na nowym obiekcie. Z nowych trybun nie oglądałem jeszcze meczu z sektorów za bramkowych, oznaczonych literą E jak Echo. Zmieniłem to dopiero w dniu dzisiejszym.


Karvina na biało.

Oprawa Karviny.



















Wśród miejscowych można było spotkać Chucka Norrisa, kibica Zlinu. Na chwilę odsłonił płaszcz, pod którym miał szal Fastavu. Wtedy przypomniałem sobie, że 3 lata temu...

...widziałem go na meczu w Zlinie.


Zawodnikiem meczu uznano Bolka, czyli nowego bramkarza Karviny. Kibice żartowali, który na boisku to Lolek. Padło na Janečkę, który uczesał się na taką samą fryzurę.






Kibice ze Zlina

Było to jedno z ciekawszych spotkań piłkarskich, jakie widziałem w Karvinie, no może nie licząc początku drugiej połowy. Karvina była zdeterminowana aby wygrać to spotkanie i dopięła swego. Wyróżniającymi zawodnikami byli trzej czarnoskórzy zawodnicy w tym nowo pozyskany Nigeryjczyk Taiwo, strzelec drugiej bramki. Pierwsza bramka była jednak ładniejsza, po pięknym strzale zza pola karnego. Autorem gola był Vojtěch Smrž. Z tą bramką może konkurować Luka Zarandia z Arki Gdynia - Link. Mecz zakończył się wynikiem 2-0 a Karvina wygrała dopiero swój pierwszy mecz u siebie w sezonie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz