niedziela, 10 kwietnia 2022

GKS Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) - Chrobry Głogów 10.04.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: I-liga. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2022: 20

 

 

 

 

 

 

GKS Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) - Chrobry Głogów 10.04.2022 (4-2) 2-Poziom

Att: 774 H: 15:00 Cena: 20 zł MOV 


Pomimo słabej gry GKS-u w tym sezonie, na razie bilety bez promki :P.


Przy wejściu na stadion, młody Pan ochroniarz/steward, kazał mi pokazać co znajduje się w kieszeni. Wyjąłem przedmiot ze zdjęcia, po czym usłyszałem pytanie, co to jest. Dodać należy, iż futerał zostawiłem w aucie :P.

GKS w czarnych strojach. Szkoda, że zielone koszulki, chyba nie są obecnie numerem jeden.












To moja druga wizyta na meczu obu drużyn w Jastrzębiu. Niemal równo 15 lat temu wygrał GKS 1-0. Był to wtedy trzeci poziom rozgrywkowy.

Kibice gości z jedną flagą. W 2007 roku także wywiesili tą samą flagę.










Tym razem w czasie meczu, nowy telebim nie zepsuł się.

Był to fajny, żywy mecz w którym padło sporo goli. GKS w końcu zagrał, zgodnie z oczekiwaniami swoich kibiców. Ostatni gol meczu na 4-2 dla GKS-u, po pięknej kontrze, udało mi się nagrać. Zapraszam do skrótu na YT.

Po mecz zrobiłem kilka zdjęć, od tej strony stadionu, gdzie rzadko bywam.

Tym sposobem, byłem w weekend tylko na dwóch stadionach i to na których bywam najczęściej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz