wtorek, 25 stycznia 2022

Jastrzębski Węgiel (Jastrzębie-Zdrój) - Knack Roeselare 25.01.2022 (Siatkówka)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu siatkówki mężczyzn: Liga Mistrzów. Sezon: 2021/2022.

 

 

 

 

 

 

Jastrzębski Węgiel (Jastrzębie-Zdrój) - Knack Roeselare 25.01.2022 (3-0) 

Liga Mistrzów-Siatkówka 

Att: 900 H: 17:00 Cena: 30 zł MOV 

Hala widowiskowo-sportowa (Jastrzębie-Zdrój)


Bilet kupiłem w internecie. Zdziwiłem się, że przed meczem były jeszcze wejściówki w kasie. Udało mi się...

...uzyskać oryginalny bilet na pamiątkę. Do wejścia uprawniał mnie jednak bilet z internetu.

Mecz zimową porą.

W przeciągu ostatnich ośmiu dni, aż 3 razy gościłem na siatkówce. Rozstrzał ligowy sobie zrobiłem spory, bo była to 4 liga, 3 liga a dzisiaj Liga Mistrzów! Była to za razem moja 3 wizyta na tej hali. Ostatni raz gościłem tutaj 6 lat temu. W końcu jednak uznałem, że czas na odwiedziny, aby obejrzeć aktualnych Mistrzów Polski i po raz pierwszy rozgrywki Ligi Mistrzów. Było to zadanie takie typowe do odhaczenia, bo mam na halę niecałe 10 km.


Komentatorzy Polsatu, gdzie mecz był transmitowany.


W meczu spotkali się mistrz Polski i Belgii.

Przed meczem rozbrzmiał hymn Ligi Mistrzów. Pojawiła się także sektorówka.



Obraz telewizyjny z widokiem na sektorówkę.


Gospodarze w białych strojach.



Mecz zgromadził skromną bo 900-osobową publiczność. Wszyscy weszliby na starą halę w dzielnicy Szeroka. Według mnie trochę słabo jak na Ligę Mistrzów i cenę 30 zł. Jak piłkarska Legia grała ostatnio w Lidze Mistrzów był pełny 30 tysięczny stadion, a ceny biletów były o wiele wyższe.
















W przerwach w grze, Klub Kibica prezentował min. flagi państw zawodników zagranicznych Jastrzębia.











Benjamin Toniutti.



Dosyć łatwo ten mecz wygrali gospodarze i to 3-0. Był to ich czwarty mecz grupowy i czwarty wygrany w stosunku 3-0. Zawodnikiem meczu został zawodnik gospodarzy, Francuz Benjamin Toniutti.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz