niedziela, 2 stycznia 2022

GTK Gliwice - Trefl Sopot 02.01.2022 (Koszykówka)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Ekstraklasy koszykówki; Energa Basket Liga. sezon: 2021/2022.









GTK Gliwice - Trefl Sopot 02.01.2022 (72-82) 1-Poziom Koszykówka

Att: 550 H: 18:00 Cena: 25 zł MOV

Hala Mała Arena (Gliwice)


Już 2-go stycznia udałem się na pierwszy mecz w Nowym Roku. Tak szybko jeszcze nie zaczynałem oglądać zmagań sportowych. Po przyjeździe na miejsce okazało się, że kasy są zamknięte. Informacji o braku sprzedaży nie znalazłem wcześniej na stronie www. Potem okazało się, że była informacja na facebooku. Jak dla mnie wiadomość powinna być przede wszystkim na oficjalnej stronie. Na szczęście udało mi się kupić bilet przez internet, którego nie trzeba było drukować. Oczywiście były też problemy, bo najpierw nie pamiętałem hasła do konta na stronie z biletami, a potem nie mogłem połączyć się z bankiem.

Mecz rozegrano w Małej Arenie, która znajduje się z tyłu głównego obiektu. Na szczęście było oznakowanie jak trafić na mniejszy obiekt.

Przy wejściu poza oczywiście biletem, trzeba było pokazać certyfikat C-19.

Mała Arena jest nazywana Chwyciarnią z uwagi na zainstalowaną ściankę wspinaczkową.


DJ, który zajmował się w czasie meczu oprawą muzyczną.

Wielu zawodników wolało się jednak rozgrzewać przy własnej muzyce.

W obu drużynach było sporo Amerykanów.




Gospodarze na niebiesko.

























Kibice gospodarzy dopingowali z użyciem flag. Zauważyłem, że w koszykarskim dopingu istnieją amerykańskie sformułowania jak np. defense, czy jak w przypadku fanów gości Let's go Sopot.




W żółtej koszulce, jeden z dwóch najbardziej aktywnych fanów z dalekiego Sopotu.





















Okupująca ostatnią pozycję w tabeli drużyna z Gliwic nie przerwała długiej passy przegranych meczów. Goście od początku prowadzili w tym meczu. Gospodarzom w pewnym momencie udało się zremisować, ale było to chwilowe i ostatecznie przegrali 10-punktami.



Tym sposobem po raz pierwszy byłem na Ekstraklasie koszykówki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz