poniedziałek, 7 stycznia 2019

Banik Karvina - Angola 07.01.2019 (Piłka ręczna)

Mecz sparingowy piłki ręcznej.















Banik Karvina - Angola 07.01.2019 (32-30) Sparing piłki ręcznej
Att: 648 H: 18:00 Cena: 0 Kc FOT MOV
Hala Hcb Banik (Karvina)


Dziesięć lat minęło od czasu, kiedy byłem na meczu piłki ręcznej na tej hali. Od tego czasu nie widziałem także tej dyscypliny sportu na żadnej innej hali.

Mecz nie był biletowany a szkoda, bo od wspomnianych dziesięciu lat, wejściówki z tego co widziałem, uległy znacznej poprawie.

Były to nietypowe zawody, ponieważ drużyna klubowa spotkała się z reprezentacją kraju i to dalekiego.


Drużyna Angoli rozgrywa serię sparingów z klubami, aby przygotować się do Mistrzostw Świata w Niemczech i Danii. W grupie zagrają ze Szwecją, Węgrami, Argentyną, Egiptem i Katarem.


Karvina na zielono-czarno.




Stroje Angoli na moje oko nie były jakieś przedniej nowości. Na Mistrzostwa podejrzewam, że będą mieli nowe.












Polski napis.











Po wejściu do środka hali, aby dojść na trybuny, trzeba przejść przez knajpę.



Drugi bramkarz Karviny do filigranowych nie należał.







W składzie Karviny wystąpił Polak, Tymoteusz Piątek.

Był to pierwszy mecz w życiu, który oglądałem w dniu swoich urodzin. Fajne i żywe spotkanie, zakończyło się wynikiem 32-30. Na początku meczu goście długo nie mogli strzelić gola (bodajże było aż 4-0), a później nawet wygrywali. Ostatecznie dopiero na niecałą minutę przed końcem było jasne, że wygra Karvina. W meczu padły 62 gole, czyli dokładnie tyle samo ile podczas mojej poprzedniej wizyty tutaj (31-31).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz