niedziela, 24 lipca 2016

SC Pusta Polom - FC MSA Dolni Benesov 24.07.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu o Puchar Czech - MOL Cup. Runda wstępna poziomu centralnego, sezon 2016/2017.













SC Pusta Polom - FC MSA Dolni Benesov 24.07.2016 (0-2) Puchar Czech 
Att:250 H:17:00 Cena: 30Kc FOT MOV
Stadion SC Pusta Polom


Poszedłem za ciosem i podobnie jak w dniu wczorajszym, także udałem się na mecz Pucharu Czech (innej okolicznej opcji nie było). Tym razem pojechałem do miejscowości Pusta Polom. Bilety były tanie, bo w przeliczeniu za około 5 zł.

Z czego poza piłką nożną na dobrym poziomie, słynie licząca sobie raptem około 1,5 tysiąca mieszkańców Pusta Polom? Obok szkoły podstawowej...

...pomiędzy budynkiem a pomnikiem, wybudowano murek. Jest to...

...południk geograficzny 18stopni, który przebiega dokładnie przez podwórko wspomnianej szkoły.

Rzadko mi się zdarza jadąc na mecz, aby po drodze był jakiś objazd. Tym razem dla odmiany napotkałem ich aż trzy. Na mecz dotarłem jednak ze sporym zapasem czasowym. Był nawet czas na postój w Ostravie.

Wejście na obiekt.

Prawie godzina do meczu a pierwsi kibice już popijali piwko.

Płyta idealnie przygotowana do meczu.

Przód i...

...tył głównej trybuny.


Gospodarze na czerwono. W lidze obie ekipy grają w tej samej lidze na czwartym poziomie rozgrywkowym. To te same rozgrywki, w której grają też wczorajsi pucharowi gospodarze, czyli Lokomotiva Petrovice.





Fani gości z "flagą" banerem.






Zawodnik z numerem 8 to pewnie doświadczony obrońca.






Widownia była większa niż w dniu wczorajszym. Doliczyłem się około 250 osób.

W przerwie oczywiście degustacja w cenie 40 Kc.

Na maszcie telekomunikacyjnym śmiało można zainstalować lampy oświetleniowe.
















Dzisiaj jak i wczoraj nie doczekałem się serii rzutów karnych. Tak właśnie się dzieje kiedy po 90 minutach wynik jest remisowy. Sędziowie nie zarządzają wtedy dogrywki. To spotkanie wygrali goście 2-0 po bramkach w pierwszej połowie. Pierwszy gol jest dostępny na moim filmie. Goście wygrali ten mecz zasłużenie, na których w kolejnej rundzie czeka słynny, lecz w tym sezonie drugoligowy Banik Ostrava.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz