niedziela, 20 marca 2016

Carbo Gliwice - Ruch Kozłów 20.03.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Klasa A 2015/2016, grupa: Zabrze.














Carbo Gliwice - Ruch Kozłów 20.03.2016 (1-1) 7-Poziom 
Att:45 H:11:00 Cena: 5zł FOT MOV
Stadion Ostropa (Gliwice)


Podobnie jak wczoraj w sobotę, także i dzisiaj miałem mało czasu na meczing, a dokładnie tylko niedzielne przedpołudnie. Wybór padł na Carbo Gliwice, czyli według zasady Nihil Novi. Ciekaw byłem czy tutejszym spikerem jest w dalszym ciągu Pan, który swoimi komentarzami rozbawia publiczność. Ponadto chciałem także zdobyć kolejny bilet retro tutejszego klubu. W obu przypadkach nie zawiodłem się. Co do biletu to zapytałem nawet kasjera czy wejściówki są drukowane na bieżąco, czy też pozostały od dawien dawna. Druga odpowiedź była poprawna.

Gospodarze na zielono-czarno.

Największym minusem meczu była niska temperatura. Niejeden mecz w grudniu oglądałem w bardziej komfortowych warunkach. O pierwszym dniu wiosny przypominały jedynie ćwierkające ptaki.






Frekwencja nie rzucała na kolana. Ponadto 30-40 procent publiczności stanowili goście z Kozłowa.




Spiker dumnie poinformował, że w czasie tego meczu zadebiutował zegar. Dodać należy, iż na szczęście sekundnik nie zatrzymywał się w 90:00 minucie.












Do przerwy zasłużenie prowadzili gospodarze po ładnym strzale głową zawodnika z numerem 10. Po przerwie chyba niepotrzebnie oddali inicjatywę rywalom z Kozłowa. Na zmianę rezultatu w drugiej połowie nie trzeba było długo czekać i na tablicy widniał wynik 1-1, który nie zmienił się już do końca spotkania. Sam mecz nie stał na oszałamiającym poziomie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz