sobota, 19 kwietnia 2014

Spójnia Zebrzydowice - Strażak Pielgrzymowice 19.04.2014

Wielkie mecze w Wielką Sobotę - część 2
Fotorelacja wraz z opisem z meczu 16 kolejki A-klasa Skoczów,  sezon 13/14.











Spójnia Zebrzydowice - Strażak Pielgrzymowice 19.04.2014 (5-2) 7-Poziom  
Att:130 H:15:00 Cena: 5zł FOT MOV
Stadion Spójnia Zebrzydowice


Nowy rok, pierwszy mecz, a bilety ciągle te same.

Spójnia w niebieskich strojach.




Boisko Spójni znowu zostało ładnie skoszone.

Szymon Prostacki nie odszedł z klubu i od rundy wiosennej dalej gra w Spójni.











Po meczu w Połomii na to spotkanie spóźniłem się parę minut, przez co nie widziałem pierwszej bramki dla Spójni. Ostatecznie spotkanie zakończyło się wynikiem  5-2, gdzie nawet przez chwilę  zwycięstwo Spójni nie było zagrożone.

Jedna z bramek dla Spójni autorstwa Grzegorza Kopca, została strzelona bezpośrednio z rzutu rożnego. Niestety nagrałem tylko końcową fazę lotu piłki. Co prawda w stronę bramki wiał mocny wiatr ale taki babol nie powinien zdarzyć się hiszpańskiemu bramkarzowi gości Diego Sanchez Medinie (na zdjęciu w koszulce reprezentacji Hiszpanii). Nawiasem mówiąc Medina nie ma chyba szczęścia co do mojej obecności. Byłem już na jego trzecim meczu, gdzie przepuścił odpowiednio 7, 1, 5 bramek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz