niedziela, 28 lipca 2013

Banik Ostrava - FK Mladá Boleslav 27.07.2013

Oficjalne mecze niższych lig na dobre ruszają dopiero za tydzień (okręgowe puchary) więc trzeba było wybrać jakiś mecz z wyższych lig. Padło na mecz w dobrze znanej Ostravie.









Banik Ostrava - FK Mladá Boleslav (2-1) 27.07.2013 1-Poziom-Czechy   
Att:5491 H:19.00  
Cena: 80Kc  
FOT MOV
Stadion Bazaly (Ostrava)


Przed meczem było trochę czasu aby po raz n-ty już zwiedzić centrum Ostravy.

Na Bazalach trochę już meczów widziałem, dlatego czasem zdarzają się powtórki. W tym przypadku była to już moja druga wizyta na meczu Banik-Mlada Boleslav.

Żar lał się z nieba prosto na stadion :P

Wejścia na koronie stadionu.








Drużyna Banika w tradycyjnych niebieskich strojach.

Na meczu pojawiło się prawie 6tyś. widzów. Na moje oko było jednak ich więcej.










Fajna flaga z czołgiem.

W drugiej połowie rozbłysły jupitery a słońce w końcu się schowało.

Flagowisko fanów Banika. Trochę wcześniej rzucili w stronę boiska serpentyny.

Pomimo upału mecz był bardzo żywy i ciekawy. Co najmniej dwie akcje Banika sprawiły, że poczułem się jakbym się cofnął w czasie kilka miesięcy, kiedy to oglądałem Barcelonę na Camp Nou. W pierwszej połowie na prowadzenie najpierw wyszli gości po ładnej główce. Niedługo potem był już remis. W międzyczasie goście stworzyli sobie kilka dogodnych sytuacji ale to Banik jeszcze w pierwszej połowie strzelił drugą bramkę. W drugiej połowie pomimo przewagi gospodarzy wynik już się nie zmienił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz