niedziela, 4 lutego 2024

LKS Zabełków - LKS Skrbeńsko 04.02.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Sparing.

Mecz 2024: 2

Stadion: #544 







LKS Zabełków - LKS Skrbeńsko 04.02.2024 (2-0) Sparing

Att: 12 H: 11:00 Cena: 0 Kc MOV

Stadion Dukla (sztuczna trawa) (Havirov) 


Klub MFK Havirov gra na stadionie Dukla. Tuż obok głównego stadionu jest mniejszy obiekt z naturalną trawą i boisko ze  sztuczną nawierzchnią. Ja udałem się na to trzecie, którego wcześniej nie miałem zaliczonego. Ponadto, po raz pierwszy pojechałem mecz w którym spotkały się dwie polskie drużyny za granicą.


Trybuna mniejszego stadionu jest remontowana chyba 3 lata i dalej końca nie widać.

Okoliczni mieszkańcy posiadają...

...telewizję PolSat.



Skrbeńsko na żółto-pomarańczowo.







































Tuż obok boiska znajduje się kort tenisowy. Trawa na nim jest jak na Wimbledonie :).




W tle piękny stadion Dukla.








W drugiej połowie, bramkarz Skrbeńska "Johny", zagrał przeciwko swoim kolegom. Podobnie było z drugim bramkarzem, który także jest zawodnikiem Skrbeńska. Ciekawe jestem, gdzie podziali się bramkarze Zabełkowa.
















C-klasowiec ze Skrbeńska, bardzo dobrze sobie radził na początku meczu na tle A-klasowca, który był lepszy w tym fragmencie gry. W pierwszej połowie bramki jednak nie padły. W drugiej części gry Zabełków poszedł jak po swoje. Najpierw był gol na 1-0, po precyzyjnym strzale po ziemi, a następnie na 2-0 po strzale z rzutu karnego.

Był to mój 300-ny mecz za granicą i 150-ty odwiedzony obiekt piłkarski za granicą.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz