czwartek, 6 stycznia 2022

SWD Wodzisław Śląski - Plon Błotnica Strzelecka 06.01.2022 (Futsal)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Puchar Polski Kobiet w Futsalu. Sezon: 2021/2022.

 

 

 

 

 

 

 

SWD Wodzisław Śląski - Plon Błotnica Strzelecka 06.01.2022 (7-4) Futsal Kobiet

Att: 55 H: 20:20 Cena: 0 zł MOV 

Hala MOSiR (Żory)


Zawodniczki z Wodzisławia nie mają swojej hali. Liczyłem, że zagrają mecz pucharowy w Jastrzębiu, jak dwa lata temu. Tym razem były jednak dalej od mojego domu położone Żory. Zdecydowałem się jednak pojechać z uwagi na fakt, iż po raz pierwszy gościłem w hali MOSiR.


Koszulka Reprezentatywki w tym min. autograf Lewandowskiego.


Zawodniczki z Wodzisławia.


Jadymy Durś :P.




Mecz zaplanowano na nietypową godzinę rozpoczęcia, bo 20:20. Dodać należy, iż rozpoczął się i tak z opóźnieniem.









Hala w Żorach jest nietypowa, ponieważ udało się za jedną i drugą bramką wcisnąć dwie małe trybuny, które wyglądały jak sektor gości. Brawo dla projektanta, który nie ograniczył się tylko do prostej trybuny głównej.














Dwie zawodniczki na dalszym planie, był chyba najlepsze na parkiecie.



Gorąca czekolada była wyśmienita.



Z tego co ustaliłem, zawodniczki w pełni sezonu grają na dużych boiskach trawiastych, natomiast zimą jest to puchar futsalu. Zatem obie drużyny reprezentują odpowiednio 2 i 4 poziom rozgrywkowy. Pomimo tego, że gospodynie wygrały pewnie, wiele fragmentów tego spotkania na to nie wskazywało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz