niedziela, 16 stycznia 2022

Górnik Radlin - KS Rudziniec 16.01.2022 (Siatkówka)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu siatkówki mężczyzn: I liga Śląska. Sezon: 2021/2022.


 

 

 

 

 

 

Górnik Radlin - KS Rudziniec 16.01.2022 (3-1) 4-Poziom-Siatkówka

Att: 150 H: 11:00 Cena:0 zł MOV 

Hala MOSiR (Radlin)

 

Hala i basen w Radlinie.

Nie wiedziałem, że Radlin wychował tylu olimpijczyków. Ja kojarzę niestety tylko...

...Blanika.

Na siatkówkę rzadko chodzę, ponieważ jakoś ten sport do końca za mną nie przemawia. Dzisiejszego dnia zdecydowała pokusa obejrzenia najniższej w Polsce ligi siatkarskiej (przynajmniej na Śląsku). Był to także mecz na szczycie ligowej tabeli tj. Vicelider contra Lider. Na miejscu zastałem ładnie prezentującą się trybunę z krzesełkami, więc obiekt jak najbardziej mi się spodobał.




Goście po lewej stronie.













Kibice obu drużyn zrobili świetną atmosferę na trybunie. Po obu stronach nie brakowało bębnów, oraz dopingu. Atmosferę można poczuć na moim filmie na YouTube.

Mecz zgromadził aż 150-osobową widownię.











Wynik meczu zmieniał się następująco: 1-0, 1-1, 2-1, 3-1. W meczu na szczycie tabeli, zasłużenie wygrali gospodarze. Ja tam się nie zmam, ale pomimo tego że był to poziom czwarty, ale jakoś nie dostrzegłem dużo różnic w porównaniu np. z Jastrzębskim Węglem :P.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz