sobota, 24 lipca 2021

TKKF Jedność Grabownia (Rybnik) - KS 25 Kokoszyce (Wodzisław Śląski) 24.07.2021 Gołkowice

Fotorelacja wraz z opisem z meczu barażowego.
Mecz 2021: 32

 

 

 

 

 

 

 

TKKF Jedność Grabownia (Rybnik) - KS 25 Kokoszyce (Wodzisław Śląski) 

24.07.2021 (2-3) Att: 110 H: 17:00 Cena: 0 zł MOV

Baraż o A-klasę (Rybnik)

Stadion KS 27 Gołkowice

 

Nieoczekiwanie po zakończeniu sezonu w Podokręgu Rybnik, zaplanowano dwa spotkania barażowe o miejsce w A-klasie oraz w B-klasie. Oba spotkania rozegrano na neutralnym gruncie. Ja udałem się na niniejsze do Gołkowic. Na meczu sprzedawano bilety klubu KS Gołkowice. Ja nieopatrznie wszedłem wejściem ze zdjęcia i bilety mnie ominęły.

Prostokątna dwupasmowa bieżnia :P



W Gołkowicach powstały dwie nowe trybuny. Tutaj pierwsza, oraz...

...druga. :)

Grabownia na czerwono-czarno.


























Leżący zawodnik Kokoszyc po jednym z ostrzejszych zagrań. W przeciągu całego meczu, więcej razy na murawę lądowali zawodnicy Grabowni. Doliczyłem się około 10 upadków.











W meczu były co najmniej 3 piękne gole takie jak: strzał, po którym piłka odbiła się od dwóch słupków i wpadła do brami. Drugie piękne trafienie to gol, kiedy po dośrodkowaniu, bramkarz na 3 metrze wypluł piłkę wprost do przeciwnika, który następnie strzelił gola już do pustej bramki. Trzeci piękny gol to trafienie Kokoszyc na 2-2 z rzutu wolnego. Po tej akcji, sędzia zakończył regulaminowy czas gry i zarządził dogrywkę. W czasie dodatkowych 30 minut, klub z Kokoszyc zdobył bramkę na wagę awansu do A-klasy. Mecz zakończył się wynikiem 2-3. Grabownia spadła do B-klasy.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz