piątek, 30 lipca 2021

Górnik Zabrze - Lech Poznań 30.07.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Ekstraklasa. Sezon: 2021/2022.
Mecz 2021: 34

 

 

 

 

 

 

 

Górnik Zabrze - Lech Poznań 30.07.2021 (1-3) 1-Poziom

Att: 18659 H: 20:30 Cena: 25 zł MOV 


Bilet kupiłem w internecie. Na szczęście pod stadionem udało się wymienić wejściówkę na oryginał z kas.

Stadion w pełnej krasie.

Kibice Lecha udający się na sektor gości w liczbie 700 osób.

Po raz pierwszy jadłem giętą w formie hot-doga i powiem, że rewelacja.


Nie wiem długo Górnik będzie jeszcze czekał na nową trybunę główną. Jeden ze starszych kibiców stwierdził, iż wygląda to jak wyrwany ząb.





Po lewej Michał Skóraś z Lecha Poznań. Jego ojciec jest zawodnikiem Spójni Zebrzydowice, klubu mi dobrze znanego ;). Był to jeden z dwóch zawodników meczu, na którym skupiałem szczególną uwagę. 


Lech na niebiesko.






Z numerem 21 wspomniany Skóraś, który zagrał bardzo dobre zawody i uprzedzając nieco fakty, zdobył nawet jednego gola.


Na mecz mogło być zajętych 50% miejsc tj. 12 tyś. plus pula dla zaszczepionych przed "ceofałide 19". Ogółem pojawiło się ponad 18 tyś widzów.


Znowu ten Marciniak jako główny sędzia. Pięć dni temu widziałem go w Gliwicach, dzisiaj w Zabrzu. Na obu stadionach był gorąco "pozdrawiany" przez kibiców gości.



Sektor gości.




Ciekawe jaka to redakcja fotograficzna.




Dorzuciłem się do opraw to otrzymałem vlepki na pamiątkę. Dobrego pyro nigdy za dużo.



No i w drugiej połowie na boisku pojawił się ten drugi, dla którego przyjechałem na ten mecz. Mowa o mistrzu świata z 2014, czyli Lukasie Podolskim. Piłkarz od wielu, wielu lat obiecywał, że zakończy karierę w Górniku i dotrzymał słowa. Ja miałem okazję być świadkiem debiutu w Górniku w oficjalnym meczu!

Podolski bramki nie zdobył, ale kilka ładnych zagrań zobaczyłem. Niestety Górnik to obecnie słabeusz ligowy a sam Poldi dużo nie zdziała.







Lukas Podolski :). W czasie Euro 2008 strzelił dwie bramki Polsce. Ogółem dla reprezentacji Niemiec zdobył 49 bramek w 130 meczach (2004-2017)!


Kibice Kolejorza z fajnym dopingiem.







Zdecydowanie lepszą drużyną w tym meczu był Lech, ale źle weszli w mecz. Mowa tutaj o karnym dla Górnika, po którym przegrywali 0-1. Ostatecznie poznaniacy wygrali to spotkanie 3-1.

Pomiędzy 1 i 2 poziomem trybun, były ładne powiększone obrazki klubowe, które pewnie wykonały dzieci.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz