niedziela, 20 września 2020

Lokomotiva Petrovice B (Petrovice u Karvine) - Sokol Nydek 20.09.2020

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj CANIS I.B třída mužů sk. C. Sezon: 2020/2021.

Mecz 2020: 24


 

 

 

 

Lokomotiva Petrovice B (Petrovice u Karvine) - Sokol Nydek 

20.09.2020 (1-0) 7-Poziom-Czechy

Att: 80 H: 16:00 Cena: 0 Kc FOT MOV


Mecz rezerw klubu był biletowany, ale że z parkingu miałem bliżej do wejścia bez biletu, więc z niego skorzystałem. Bilety z Petrovic mam już w swojej kolekcji.

Fotka zrobiona już na początku meczu bramkarzowi gości, chyba przyniosła mu szczęście. Już dawno nie widziałem tak dobrze dysponowanego bramkarza. Wybronił niemal wszystkie piłki.

Gospodarze w pomarańczowych koszulkach.

Na tą niedziele miałem ambitny plan zaliczenia bocznego boiska klubu, gdzie już byłem na meczu. Jak wiadomo bocznych płyt na siłę nie zaliczam i tego będę się dalej się trzymał. Wyjechałem jednak w kierunku Petrovic i kiedy zobaczyłem, że mecz jednak jest na głównym (ponownie wbrew komunikatu na fotbal.cz), pojechałem dalej do Orłowy na kopaną w wykonaniu klubu Banik-Fucik. Na miejscu okazało się, że nikogo nie ma a obie płyty są zarośnięte wysoką trawą. Taki piękny obiekt popadł w ruinę ehh. Wtedy przypomniałem sobie, iż sztuczny plac, gdzie mieli grać znajduje się przy stadionie Slavii Orlova, gdzie już byłem na meczu. Wróciłem więc do Petrovic, równo z pierwszym gwizdkiem sędziego.







Dziwne pozycje na meczu w Petrovicach :P.






Gospodarze długo nie umieli pokonać bramkarza gości. W drugiej połowie dopięli swego i wygrali 1-0. Goście mieli także swoje groźne sytuacje, aby wyrównać. Wynik jednak się nie zmienił. Co ciekawe był to trzeci mecz z rzędu jednej i tej samej ligi (Sedliste, Oldrichovice i teraz Petrovice).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz