sobota, 7 marca 2020

FC Hlucin - Slavia Kromeriz 07.03.2020

Fotorelacja wraz z opisem z meczu MSFL A1A.
Mecz 2020: 7











 

FC Hlucin - Slavia Kromeriz 07.03.2020 (0-1) 3-Poziom-Czechy
Att: 200 H: 14:30 Cena: 50 Kc FOT MOV 
Stadion FC Hlucin


W Hlucinie byłem już na meczu (LINK) razem z Mojewielkiemecze.wodip.opole.pl.
Od jakiegoś czasu planowałem powtórkę ze względu na brak #biletnadziś. Wtedy wszedłem na teren stadionu nie niepokojony ochronę.
Dzisiejsze zawody oglądałem w obecności Jada na Szpil (dzięki za wlepki).

Do pokonania miałem 40km i warto było wyjechać nieco wcześniej.

W drodze na mecz minąłem jakieś "tanki".





Fajny napis wiszący nad wejściem do knajpy.

W klubowej knajpie.


Nie polecam stadionu w Hlucinie dla niepełnosprawnych.






Komu marznie dupsko na meczach to w Hlucinie dysponują takimi właśnie nakładkami.

Gospodarze w zielonych koszulkach.

Na meczu był obecny klub kibica od gospodarzy. Dysponowali bębnem i był prowadzony doping.

W końcu zaczęły się oficjalne mecze poza najwyższymi poziomami rozgrywkowymi. Te zawody były pierwszymi w roku 2020, oglądanymi przez mnie.










W Hlucinie bardzo dobrze "funkcjonuje" Loża Szyderców. Jeden z fanów postanowił nawet rzucić swoją kulą w kierunku sędziego liniowego. W drugiej połowie sytuacja się powtórzyła z tą różnicą, że poleciały na raz...

...obie kule!!! Tym razem ochrona nie oddała już tego wyposażenia chuligana, więc musiał użyć...

...swojego buta.






Widzów doliczyłem się równo 200-u.







Klub kibica.

Tuz po bramce dla gości.






Jedyna bramka meczu została strzelona przez gości, po strzale po ziemi, tuż obok słupka od bramki. Obie drużyny nie popisały się w tym meczu wieloma celnymi strzałami, co nie oznacza, że sytuacji było mało. Brakowało tylko dobrego wykończenia danej akcji.



Na koniec wlepki, które otrzymałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz