czwartek, 20 grudnia 2018

JKH GKS Jastrzębie (Jastrzębie-Zdrój) - KS Unia Oświęcim 20.12.2018 (Hokej na lodzie)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Ekstraligi hokeja na lodzie; sezon: 2018/2019.














JKH GKS Jastrzębie (Jastrzębie-Zdrój) - KS Unia Oświęcim
20.12.2018 (5-1) 1-Poziom Hokej na lodzie
Att: 500 H: 18:00 Cena: 12 zł. FOT MOV
Hala Jastor (Jastrzębie-Zdrój)


Prawie 6 lat temu byłem po raz ostatni na Jastorze na meczu JKH GKS. Od tego czasu bilety w moim odczuciu są obecnie nieznacznie gorsze, ale tragedii nie ma.


Na hali dominowała świąteczna sceneria.



Ciekawe dlaczego.









Na zdjęciu młyn Jastrzębia. Z kolei na mojej trybunie, lecz na drugim jej  końcu, pojawiła się skromna, kilkuosobowa grupa fanów z Oświęcimia. Co jakiś czas, dopingiem dali znać o sobie.









Po pierwszym gol na lód powędrowały pluszaki.


















Gospodarze pewnie pokonali gości 5-1. Nie ukrywam, że zimą fajnie pooglądać hokej na lodzie, nawet jeżeli poziom naszej ligi jest słaby. Jedyne co mnie denerwuje w hokeju to dwie przerwy po 15 minut i perspektywa kolejnej przerwy przed dogrywką. W związku z czym spotkania kończą się później niż mecze piłkarskie, a po dogrywce to już w ogóle wszystko trwa za długo.

Był to w 2018 mój czwarty mecz na dyscyplinie sportu innej niż piłka nożna. Co ciekawe, za każdym razem była to inna dyscyplina.  Powyższy wynik czterech meczów stanowi mój rekord roczny, więc jest łatwy do pobicia w kolejnych latach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz