sobota, 28 października 2023

Ruch Stanowice - Unia Racibórz 28.10.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Liga okręgowa śląska III (Racibórz-Rybnik).

Mecz 2023: 93

 

 

 

 

 

 

 

Ruch Stanowice - Unia Racibórz 28.10.2023 (4-2) 6-Poziom

Att: 65 H: 14:00 Cena: 10 zł MOV


Co prawda bilet ze Stanowic już mam, ale postanowiłem zdobyć aktualny i to pomimo faktu, iż spodziewałem się grafiki ze zdjęcia.


Na stadionie wisiało menu z napojami i kiełbasą w cenie 12 zł. Okazało się jednak, że przygotowywana na zdjęciu gięta, nie jest na sprzedaż. :P

70-lat klubu.

75-lat klubu.



Piękna trybuna dla grupy dopingującej.


Takiej armaty to jeszcze nie widziałem.

Krzesełka chyba ze Śląskiego giganta.



Unia na niebiesko-biało. Grający trener raciborzan Dawid Plizga, tym razem z powodu kontuzji nie zagrał. Pozdrowienia dla trenera, który miło skomentował moje wpisy na twitterze :).

Porządkowy do młyna dostarczył bęben.








W tle to chyba miejscowa Górka Środulska.








Kibiców na tej trybunie wielu, ale aktywnie dopingował i bębnił tylko jeden z nich. Nad śpiewem i rytmiką musi jeszcze trochę popracować, ale było spoko :)












Bramkarz Unii nie miał dobrego dnia, czyli tak samo jak w czasie mojego poprzedniego meczu Unii w Gorzycach. Podobno tak jest bardzo często, ale miejsce numer jeden w bramce dalej trzyma.

W meczu spotkał się beniaminek ze spadkowiczem, ale to znacznie wyżej w tabeli byli ci pierwsi, czyli gospodarze. W meczu wynik zmieniał się następująco: 0-1, 1-1, 2-1, 2-2, 3-2, 4-2. Do tej pory widziałem 11 meczów raciborskiej Unii (bilans: 2-1-8). Unia nie wygrała od ośmiu ostatnich meczów na których byłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz