niedziela, 15 stycznia 2023

Katar - Algieria 15.01.2023 (Piłka Ręczna)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Mistrzostwa Świata w piłce ręcznej.


 

 

 

 

 

 

 

 

Katar - Algieria 15.01.2023 (29-24) Piłka Ręczna - Mistrzostwa Świata

Att: 3200 H: 20:30 Cena: 29 zł (za dwa mecze) MOV

Hala Spodek (Katowice) 


Bilet w cenie 29 zł + około 10 zł przesyłka, obowiązywał na dwa mecze tego dnia w katowickim Spodku. Pocztą była wysyłana najlepsza kolorystycznie wersja biletu tj. jak na zdjęciu. Można było także kupić bilet w wersji PDF do wydruku. Kasy też podobno były czynne, ale ja takich nie zauważyłem. Tam bilety były jak PDF tj. czarno-białe i ponadto ze znakiem wodnym. Ciekaw jestem, dlaczego mój nie miał znaku wodnego! W lewym górnym rogu można dostrzec wypisane mecze tj.: GER-SRB, oraz QAT-ALG.

Na drugi mecz tego dnia w Spodku, udałem się na dolny poziom trybun.

Katarczycy, oraz...

...Algierczycy na rozgrzewce.


Łowcy autografów zawodników Kataru :P.

Właśnie na tym meczu bardziej zależało mi tego dnia, aby obejrzeć, niż spotkanie Niemcy - Serbia. Czy może być coś lepszego, niż muzułmańskie derby kebaba? :P

Na obu meczach, czasem można było dostrzec flagi innych Państw, które nawet nie uczestniczą w mundialu.

Wojciech (?) Szczęsny wystrojony w kwiaty w barwach Niemiec. :P


Przed mecze ponownie była świetlna oprawa.







Katarczycy na biało.












Autografy rozdawała nawet maskotka.


Jedna z zabaw na telebimie. Można było np. przez chwilę potrzymać trofeum mistrzostw.




Na obu meczach, obie maskotki nie wchodziły na górne (tańsze) trybuny. Fotkę pamiątkową z maskotką jednak mam.

Kibice Algierii. Fanów Kataru nie dostrzegłem.

Na drugą połowę, powróciłem na górne trybuny obiektu.

Ciekawe zjawisko. Stragan z owocami na trybunach. Widoczna nazwa to jednak główny sponsor mistrzostw.

Jeszcze raz stragan na zdjęciu z widokiem na plac gry.






Na drugie spotkanie, frekwencja stopniała tj. z 4600 na 3200. Generalnie na obu meczach spodziewałem się o wiele gorszej frekwencji.

Drużyna Kataru zasłynęła w 2015 roku, kiedy mistrzostwa organizowali u siebie, a w ich składzie było wielu zawodników o europejsko brzmiących nazwiskach. Tym razem także tacy byli jak np. bramkarz, albo...

...wyróżniający się zawodnik z numerem 17 - Jovan Gacevic. Przepisy federacji piłki ręcznej były (są?) takie a nie inne, i można było z łatwością reprezentować obce państwo (czyt. za odpowiednie pieniądze, pomóc w odniesieniu sukcesu w wielkiej imprezie)







Pierwsza połowa należała do Algierii w której prowadzili nawet 4 bramkami. Ostatecznie tę cześć gry przegrali jednak jedną bramką. W drugiej połowie zdecydowanie lepsi okazali się Katarczycy, wygrywając mecz pięcioma bramkami. Taką przewagę wypracowali sobie dopiero w samej końcówce meczu, po ostatnich bramkach na 28-24 i 29-24.


To chyba koniec mundialu dla mnie. Widziałem dwa mecze i wystarczy. Zawody trwają dalej, które są rozgrywane w dwóch państwach tj. Polska i Szwecja. Polskie hale poza Katowicami są w Krakowie, Gdańsku i Płocku.


Pociągiem także udałem się w drogę powrotną, ale nie do Zebrzydowic, lecz do Wodzisławia Śląskiego. Stamtąd miałem transport samochodowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz