poniedziałek, 9 stycznia 2023

HC RT TORAX Poruba (Ostrava) - HC Dynamo Pardubice B 09.01.2023 (Hokej na lodzie)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: CHANCE LIGA.

Hala: 35.

 

 

 

 

 

 

 

HC RT TORAX Poruba (Ostrava) - HC Dynamo Pardubice B 

09.01.2023 (4-2) Hokej na lodzie 

Att: 982 H: 17:30 Cena: 100 Kc MOV

Hala Zimní stadion Ostrava-Poruba (Ostrava)


Zauważyłem, iż czeskie bilety hokejowe, robione są wg tego samego wzoru. Podobne wejściówki mam już z Frydka-Mistka, Trinca, Havirova.

W ostravskiej dzielnicy Poruba, nie brakuje pięknego budownictwa. Ja i tak nie widziałem półokrągłego bloku, który podobno robi spore wra


Wierzyć mi się nie chce, że w czasie tego meczu, byłem dopiero na drugim meczu w Ostravie, nie licząc meczów piłki nożnej. Pierwszy mecz zaliczyłem także na hokeju a miało to miejsce aż 15 lat temu w CEZ Arenie - Link. Obie hale poza hokejem, łączy także... siatkówka. Były to bowiem jedyne hale, na których rozgrywano Mistrzostwa Europy w 2001. Wtedy grała w Ostravie także Polska, ale niestety nie znalazłem informacji z którymi przeciwnikami zagrali w danej hali.

Pod trybunami obiekt fajnie się prezentuje.







Przyznać muszę że ten stadion lodowy z czterema osobnymi trybunami prezentuje się rewelacyjnie.



Typowo czeskie, rozkładane metalowe foteliki.

Pod dachem został zawieszony sporej wielkości telebim. Przed meczem został wielokrotnie zaprezentowany film, promujący dzielnicę Poruba.

To chyba jeden z Kanadyjczyków w składzie Poruby.

Przy wyjściu na taflę zawodników gospodarzy, towarzyszyła oprawa świetlno - pirotechniczna.



Przed meczem małe poprawki siatki w jednej z bramek.



Gospodarze w białych koszulkach.




Młyn gospodarzy. Kibiców gości nie zauważyłem. Dziwić się chyba nie ma czemu, ponieważ była to tylko druga drużyna z Pardubic, okupująca ostatnią pozycję w tabeli zaplecza ekstraklasy czeskiego hokeja.





Podobnie jak pod koniec 2022 roku na meczu we Frydku-Mistku, także i w czasie tego meczu, zrobiłem sobie fotkę z maskotką. Zwierzak chyba jednak mało podobny do tego lwa z baneru. Może symbolem klubu są dwa zwierzątka, tego nie wiem.



Obiekt wypełnił się mniej więcej w 1/5.





Problem z lodem na styku bandy z taflą.


To co mi się bardzo podobało w czasie meczu to pan z kamerą. Jego uwadze nie unikały najmniejsze szczegóły w czasie meczu, gdzie zaraz potem można było wszystko wyraźnie zobaczyć na telebimie.


Porubak we własnej osobie.












Istny szok. Obiekt dysponuje bowiem punktem kateringowym z KFC.

Ja jednak posiliłem się w innej budce. Hot-Dog w cenie 30 Kc.

Konkurs dla widzów. Nie wystarczyło trafić do bramki z połowy boiska, a należało wycelować w małą szczelinę o szerokości 15 cm, która znajdowała się właśnie w bramce.










W tym meczu długo prowadzili goście 2-0. Bramka na 1-0 padła, kiedy goście z Pardubic grali w osłabieniu! Dopiero w 3 tercji, do pracy wzięli się gospodarze, czego efektem były 4 gole. Ostatecznie niespodzianki nie było i gospodarze wygrali 4-2. Tym sposobem zaliczyłem najbardziej oczekiwaną halę tej zimy i za razem pierwszy mecz w 2023 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz