piątek, 25 marca 2022

Polska U-20 - Anglia U-20 25.03.2022 Bielsko-Biała

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Turniej towarzyski Elite League.

Mecz 2022: 12

 

 

 

 

 

 

Polska U-20 - Anglia U-20 25.03.2022 (2-0)

Att: 6148 H: 20:00 Cena: 20 zł MOV

Stadion Miejski (Bielsko-Biała)


Biletów wydrukowanych na zwykłym papierze i na zwykłej drukarce już trochę mi się uzbierało. Po raz pierwszy jednak taką wejściówkę wydano mi w kasie biletowej! To był jedyny minus tego meczu.



Plakat meczowy w ramach towarzyskiego turnieju Elite League. Będąc dzieckiem niestety nie byłem na dwóch meczach młodzieżówek Polski i Anglii, które rozegrano blisko mojego domu tj. w Jastrzębiu. W czasie jednego z nich, nastąpiło nawet oficjalne otwarcie Stadionu Miejskiego w tym mieście. Dzisiaj sobie odbiłem moją nieobecność i miałem przyjemność rzucić okiem, być może na przyszłe gwiazdy Anglii no i Polski.















Tuż przed pierwszym gwizdkiem, Anglicy oczywiście uklęknęli. Z trybun popłynęły gwizdy, chyba jedyne tego wieczoru.


Angielska siódemka, czyli James McAtee. Gra w drużynie lidera Premier League tj. Manchesterze City. U Guardioli zaliczył już kilka występów, a ostatnio zadebiutował w Lidze Mistrzów, przeciwko Sportingowi.

Numer 9 to z kolei Sam Greenwood. Ostatnio zaliczył asystę w Premier League w barwach Leeds. Na trybunach widziałem karton z jego nazwiskiem i logo klubu. Młody Polski kibic, chciał pewnie jego koszulkę.














Mateusz Żukowski, po zmianie idąc na swoją ławkę, bardzo długo oklaskami dziękował fanom za doping.





To zdjęcie meczu pt. dupa z jajami.


Na meczu było dosyć sporo widzów, bo ponad 6 tysięcy. Trybuny za bramkami nie były otwarte.


















Pod koniec meczu, kibice odśpiewali hymn, oraz pozdrowili putina i kraj o największej powierzchni.

Przed meczem można było mieć obawy, czy Polska podoła Anglikom. Przyjezdni stwarzali sobie groźne sytuacje, ale to Polska jako pierwsza wyszła na prowadzenie w drugiej połowie, którego nie oddała już do końca. Pierwsza bramka padła po dośrodkowaniu z rzutu rożnego i główce Gołębiowskiego. Chwilę później było 2-0 po składnej akcji i bramce Szwedzika. Wynik końcowy 2-0.

 

 

Poniżej składy z numerami zawodników i tabela turnieju.

Źródło: 90minut.pl




Na koniec przedmeczowa zapowiedź w jednej z gazet.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz