piątek, 11 listopada 2016

Start Mszana - Płomień Połomia 11.11.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Klasa A 2016/2017, grupa: Rybnik.











 

Start Mszana - Płomień Połomia 11.11.2016 (0-3) 7-Poziom 
Att:210 H:13:00 Cena: 6zł FOT MOV
Stadion Start Mszana 


Powodem dzisiejszej wizyty w Mszanie były derby Gminy, o których z słyszałem jeszcze w dzieciństwie, ponieważ Mszana jak i Połomia to moje rodzinne rejony. Nie był to jednak mój pierwszy mecz na tym obiekcie, a dokładnie nr 4. Raz także przydarzyło się być w dniu Święta Narodowego, ale 3 maja. Co do biletu to jakość rewelacyjna, a już z poprzedniego meczu mam okazałą zdobycz.

Pod stadionem tworzyły się nawet kolejki do kas.


Trybuna główna.

Połomia na żółto-czerwono.






Poza obiektem mecz oglądali tacy sympatycy futbolu...

...którzy nie płacili za bilety.


Kilka razy już natrafiłem na mecze sędziowane przez Panią Figurę. Co ciekawe na poprzednim meczu w Mszanie, na którym byłem także gwizdała ta sędzia.


Wskazówka dla groundhopperów. Niedaleko obiektu są noclegi.


Sporo publiczności pofatygowało się dzisiaj do Mszany, bo ponad 200. Około 40% stanowili goście z Połomii.

Trybuna główna jest trochę płaska, przez co nie widać z niej całego boiska przez barierki, ławki rezerwowych, a ponadto widoczność ograniczają niepotrzebnie rosnące drzewa.


W drugiej połowie widziałem już cały plac gry.









Pomimo przewagi i wielu dogodnych sytuacji gości z Połomii, pierwsza połowa zakończyła się wynikiem bezbramkowym. W drugiej części gry o dziwo przewagę wyrobiła sobie drużyna Startu, ale na prowadzenie wyszli jednak goście. W tym momencie z gospodarzy uszło jakby powietrze, a faworyzowana przed meczem Połomia dorzuciła kolejne dwa gole. Wynikiem 0-3 zakończyło się to spotkanie i goście wskoczyli po tym prestiżowym meczu na fotel lidera. Co do tablicy świetlnej, to jej operator chyba trochę przysypiał. Było już 0-2 na boisku, a na tablicy ciągle widniał wynik 0-0.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz