czwartek, 27 czerwca 2013

Forteca Świerklany - Jedność 32 Przyszowice 26.06.2013

W środku tygodnia wybrałem się na mecz ostatniej kolejki IV ligi śląskiej grupa II (5-poziom) do Świerklan. Niestety to już ostatki sezonu 2012/2013 ale i tak rozgrywki kończą się wyjątkowo późno w porównaniu do zeszłego roku.









Forteca Świerklany - Jedność 32 Przyszowice 26.06.2013 (0-3) 5-Poziom   
Att:120 H:18.00  
Cena:7zł  
FOT MOV
Stadion Gminny (Świerklany)



To już moja trzecia wizyta na tym obiekcie.

Specjalne ozdobniki grilla tylko w Świerklanach.

Sektor gości w stylu pruszkowskim. Takie patenty wzbudzają u mnie uśmiech na twarzy.








Kapitan gospodarzy z numerem 8 nazywany był przez kolegów po prostu Pele.


Drugą połowę oglądałem z sektorów wyżej położonych. :)







To niestety nie był dym z oprawy. To był dym z grilla a kiełba nie była dla kibica.

Zero-Trzy dla gości. Trzecia bramka dostępna jest na skrócie filmowym u góry. Mecz dobry, który toczył się pod dyktando gospodarzy ale to goście umieli wykorzystać stwarzane przez siebie sytuacje.  Obie ekipy zakończyły sezon gdzieś tam w środku tabeli.

Koniec sezonu a teraz możemy już iść pić. ;)

3 komentarze:

  1. W sezonie 2013/14 serdecznie zapraszamy do Kursową na Stadion Miejski (ul. Dworcowa 28) na mecz czwartoligowej Concordii. Mamy najlepszą murawę na Śląsku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością się pojawię. Pojawiłem się nawet dwa razy niniejszej wiosny ale mecz odwołano a potem przeniesiono na Lipową.

    OdpowiedzUsuń