niedziela, 16 czerwca 2013

Concordia Knurów - Tempo Paniówki 15.06.2013 Stadion Aleja Lipowa

To już jest jakieś fatum. Ostatnio pisałem jak to byłem w Knurowie i odwołano spotkanie gdzie nie było wcześniej żadnej informacji w internecie. Dzisiaj pojechałem ponownie. Plakat ponownie wisiał na stadionie, co widać na pierwszym zdjęciu po rozwinięciu newsa. Idę dalej i wisi kartka z informacją że mecz został przeniesiony na orlik, który był na drugim końcu miasta. Pojechałem, zobaczyłem ale stary obiekt Concordii ciągle nie jest zaliczony. Do trzech razy sztuka...





Concordia Knurów - Tempo Paniówki 15.06.2013 Stadion Aleja Lipowa (1-1) 6-Poziom  
Att:150 H:17.00  
Cena:5zł  
FOT MOV
Stadion Aleja Lipowa (Knurów)



Pechowy jakiś ten obiekt. Ciągle nie jest mi dane zobaczyć meczu na tym stadionie.

Mecz odbył się na ładnym boisku ze sztuczną murawą przy Al. Lipowej.

Widoczna na zdjęciu drużyna Concordii to lider "okręgówki".




Tylko na początku meczu kibice dopingowali Concordię. Przygotowali też trochę serpentyn i konfetti.
Niczym Song tj. reprezentant Kamerunu podczas Mundialu we Francji w 1998: Buty o różnych kolorach.







Na początku lat 90-tych w bramce Concordii stał Jerzy Dudek, który pochodzi z Knurowa. Bramkarza na zdjęciu na razie nie znam.



Spotkanie było wyrównane i zakończyło się sprawiedliwym wynikiem 1-1. Bramka dla gości na 0-1 jest dostępna na moim skrócie filmowym.

1 komentarz: