środa, 20 czerwca 2012

Zryw Bzie (Jastrzębie Zdrój) - Piast Leszczyny (Czerwionka-Leszczyny) 17.06.2012

Na ostatnie spotkanie tego weekendu oraz ostatnie w sezonie 2011/2012 wybrałem się na drugą połowę do Bzia w mieście Jastrzębie Zdrój. Tutaj także świętowano awans. Tym razem Zryw Bzie awansował do B-klasy (8 poziom rozgrywkowy).









Zryw Bzie (Jastrzębie Zdrój) - Piast Leszczyny (Czerwionka-Leszczyny) 17.06.2012 (4-1)
9-Poziom Att:? H:17.00
Cena:4zł FOT MOV2/4
Stadion Zryw Bzie



Na to spotkanie specjalnie nie trzeba było zapraszać i informować.






Drużyna gospodarzy tj. Zrywu Bzie potrzebowała zwycięstwa aby awansować do B-klasy. Decydujące bramki pieczętujące awans gospodarzy padły na moje szczęście w drugiej połowie. LINK do jednej z bramek drużyny z Bzia.


Po meczu była radość i szampany - Film.

Pamiątkowe zdjęcie na koniec. Dodać należy, iż na "trybunach" padł rekord frekwencji. Widzów na moje oko było około 300-400 osób.


Weekend moim zdaniem imponujący: cztery mecze w tym trzy świętowania awansu do wyższej klasy rozgrywkowej.
W kończącym się sezonie udało mi się prze wszystkim ustanowić rekord ilości spotkań piłkarskich seniorów na których byłem. Licznik stanął na liczbie 120. Nieoficjalnie do tej liczby można jeszcze doliczyć 6 spotkań, na które składają się mecze min. juniorów, pań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz