sobota, 14 kwietnia 2012

Zlot nr 5: Energetyk ROW Rybnik - Elana Toruń 13.04.2012

W dniach 13-15.04.2012 odbył się piąty zlot stadionowych zapaleńców. Ja mogłem towarzyszyć całej ekipie tylko podczas pierwszego meczu w czasie zlotu na Stadionie Miejskim w Rybniku. W ogóle to była moja pierwsza wizyta na zlocie.








Energetyk ROW Rybnik - Elana Toruń 13.04.2012 (2-1) 
3-Poziom Att:2000 H:18.00 
Cena:10zł  
Stadion MOSiR (Rybnik)



Piąty zlot odbył się bardzo blisko mojego miejsca zamieszkania w okolicach Górnego Śląska i Śląska Cieszyńskiego. Pierwszym meczem wspomnianego zlotu było spotkanie w Rybniku pomiędzy Energetyk ROW -Elana Toruń.
Mecz odbył się w piątek o godzinie 18.00. Była to moja trzecia wizyta na meczu piłkarskim na tym obiekcie.
Na meczu pojawiła się cała śmietanka polskich turystów stadionowych w liczbie około 15 osób...

...w tym najlepszy polski turysta: Boskie Rzeźniki z Warszawy
Kibice ROW-u na meczu zaprezentowali oprawę przedstawiającą... no właśnie do dzisiaj nie sprawdziłem co to było dokładnie.
W drugiej połowie nad stadionem przeszły obfite opady deszczu więc trzeba było się przemieścić pod trybunę krytą.
Mecz się skończył wynikiem 2-1 dla ROW-u i można było w końcu stadioning zamienić na rybnicki knajping.


Ze względu na fakt, iż już wcześniej  miałem zaklepane bilety na mecz do Łodzi, nie mogłem uczestniczyć w dalszej części zlotu na meczach min w czeskiej Opavie i Mazańcowicach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz