niedziela, 25 marca 2012

KP Kamień (Rybnik) - KS Wielopole (Rybnik) 25.03.2012

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 16 kolejki (1 wiosenna) A-klasa Rybnik sezon 11/12.
Uwaga: Zaliczyłem tylko ostatnie 20 minut meczu.












KP Kamień (Rybnik) - KS Wielopole (Rybnik) 25.03.2012 (0-16) 7-Poziom 
Att:? H:15.00 Cena:0zł FOT MOV
Stadion KP Kamień (sztuczna trawa)


Obiekt w Kamieniu posiada sztuczną trawę i nowoczesne oświetlenie. Swoją drogą nie powinno to nikogo dziwić ponieważ to bardzo znany ośrodek przygotowań. Na zgrupowaniu była tutaj chociażby Reprezentacja Polski (chyba ta od Górskiego i z lat 90-tych) a ostatnio np. Polonia Warszawa i śląskie kluby.

Gospodarze na biało.







Obok siebie są dwie trybuny. Jedna zwrócona na sztuczną nawierzchnię, druga na stary stadion o naturalnej trawie.




Kibice gnieździli się głównie na małej trybunie, pomimo słonecznej pogody.




Derby Rybnika zakończyły się sensacyjnym wynikiem 0-16 dla Wielopola. Co ciekawe, nie widziałem żadnej z bramek :P. Jak już napisano we wstępie, nie widziałem całego spotkania, ale żeby nawet jednego gola nie było w końcówce, jednym słowem pech. Wynik sprawdziłem dopiero w domu i byłem w lekkim szoku.




Ciekawe ławki dla rezerwowych na starym obiekcie.

Widok na pusty staw i hotel, którym spał niejeden znany piłkarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz