sobota, 1 października 2011

LKS Goczałkowice Zdrój - LKS Łąka (k. Pszczyny) 01.10.2011

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 9 kolejki A-klasa Tychy sezon 11/12.
Uwaga: Zaliczyłem tylko 1 połowę meczu.













LKS Goczałkowice Zdrój-LKS Łąka (k. Pszczyny) 01.10.2011 (1-1) 7-Poziom 
Att:? H:? FOT MOV1/2
Stadion LKS Goczałkowice-Zdrój


Pomimo wsparcia nawigacji, o dziwo jakoś trudno było mi trafić na ten obiekt. Sporo zabudowań w około, a drogi wyglądały jak labirynt.



Goczałkowice na biało - niebiesko.







Nie wiedziałem, że w Goczałkowicach są aż tak wysokie bloki. W oddali te 10-piętrowe.


Nie wiedziałem także, że w Goczałkowicach na meczu będzie tak dużo widzów.





Miejscowe boisko było na moje oko bardzo duże i chyba nie odbiegało wymiarami od tych oficjalnych jak chociażby w LM.


Mecz zakończył się wynikiem 1-1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz