niedziela, 5 marca 2023

Spójnia Zebrzydowice - Płomień Połomia 05.03.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu sparingowego.
Mecz 2023: 5

 

 

 

 

 

 

 

Spójnia Zebrzydowice - Płomień Połomia 05.03.2023 (1-1) Sparing

Att: 4 H: 14:00 Cena: 0 zł MOV 

Stadion Odra Nieboczowy (2)


Po raz ostatni na meczu na tym stadionie byłem dokładnie rok temu i także był to piaty mecz w danym roku. W ogóle była to moja trzecia wizyta na tym obiekcie.

Chorągiewka narożna, należycie umiejscowiona.






Obie drużyny założyły czerwone koszulki, więc sędzia nakazał nałożenie kamizelek.


































Na meczu doliczyłem się 4 widzów. Co prawda był to tylko sparing, ale jest to jakiś tam mój rekord in minus jeżeli chodzi o frekwencję.


Informacja o automacie z kawą z drugiej strony budynku. Maszynę udało mi się znaleźć, w którym było wszystko...

...poza kawą. :P


















Mecz zakończył się wynikiem 1-1. Jako pierwsi bramę strzeliła Spójnia, po dośrodkowaniu i strzale głową. Gol na 1-1 padł w drugiej połowie w sytuacji sam na sam z bramkarzem. Było to wyrównane spotkanie, może z lekką przewagą Spójni. Oba kluby dzieli jakoś raptem 17 km, ale z uwagi na różne podokręgi, nie pamiętam aby grali ze sobą na przestrzeni kilkunastu ostatnich lat. Spotkanie o tyle dla mnie istotne, gdyż spotkały się kluby z rodzinnych miejscowości moich rodziców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz