wtorek, 27 grudnia 2022

HC Frydek-Mistek - HC ZUBR Přerov 27.12.2022 (Hokej na lodzie)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: CHANCE LIGA.

Hala: 34.









HC Frydek-Mistek - HC ZUBR Přerov 27.12.2022 (3-2) 2-Poziom Hokej na lodzie

Att: 1256 H: 17:00 Cena: 130 Kc MOV

Hala Polarka (Frydek-Mistek)


Bilet kupiłem za 130 Kc, na miejsca siedzące. Kiedy jednak ma się pewność, iż nie będzie kompletu, spokojnie można kupić wejściówkę na tę halę, na miejsca stojące za bramką. Wtedy można zaoszczędzić 20 Kc.

Z zewnątrz oświetlona hala pięknie się prezentowała.


Oświetlonych poręczy na klatkach schodowych jeszcze nie widziałem.

Kurtyna :P.


Na zdjęciu miejsca stojące za jedną z bramek, oraz jednocześnie przejście pomiędzy trybunami, stojącymi wzdłuż boiska. Za drugą bramką, takie przejście było zamknięte dla widzów.

Na hali dominował pomarańczowy kolor.

Tak w ogóle nie planowałem po świętach już meczów w roku 2022. Nadarzyła się jednak okazja, aby nie jechać samemu i skorzystałem z propozycji.


Prezentacja drużyny gospodarzy, przy przygaszonym świetle i sztucznym ogniu.




Typowy strój Cheerleaderki.

Gospodarze na biało-czerwono.



Panie ładnie machały do obiektywu.



Młyn gospodarzy.











Z Freddym zrobiłem sobie nawet zdjęcie.



Prostamol UNO :P.


Typowi kibice :P.




Ooo, Stadion do Cornhole'a.


Typowy taniec Cheerleaderek. :P



Z najwyżej położonych miejsc na na hali, nie widać telebimów w całości.

Fani z Przerowa.





Mecz oglądali jacyś młodzi sportowcy z Łotwy.



Latvija, czyli Łotwa. To chyba trener/opiekun wspomnianych młodych sportowców.


Hala ma wydzielone miejsca na różne atrakcje. Był cornhole. Tutaj można potrenować strzały na bramkę hokejową.

Konkurs dla widzów w postaci pytań z czterema odpowiedziami. Były to pytania z różnych dyscyplin sportu, ale nie tylko, bo pytano także o ludność ziemi.

Pierwszą tercję oglądałem zza bramki, drugą z dużej trybuny, a trzecią z dogrywką i karnymi na mniejszej trybunie.











Hala liczy 2,5 tyś miejsc. Wyczytałem w internetach, iż obiekt wypełnił się w 51%.

Po 3 tercjach było 2-2. Dogrywka trwała 5 minut i nie przyniosła żadnej bramki. W dogrywce drużyny grały w trzyosobowych składach, plus bramkarze.

Rezerwowy bramkarz gospodarzy miał poważną fuchę tego dnia. Otwierał wrota bandy zawodnikom rezerwowym.

Spiker HONZA z Monza :P.


W karnych drużyną lepszą byli gospodarze. Ogólnie uznano to rozstrzygnięcie jako jedna bramka, czyli wynik meczu brzmiał 3-2.






Hokeiści gospodarzy podziękowali na koniec swoim kibicom.




Łącznie z meczami piłkarskimi (tradycyjna odmiana), był to mój ostatni mecz w 2022 roku. Łącznie zaliczyłem ich 153 w tym 19 meczów na hali, różnych dyscyplin sportu. Są to rekordowe liczy, jeżeli chodzi o roczny wynik meczów na hali, jak i wraz z meczami piłkarskimi. W 2022 roku odwiedziłem po raz pierwszy 15 hal (rekord). W 2022 roku odwiedziłem łącznie 19 hal sportowych w czasie meczów (rekord).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz